PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie??!!

  • 161. Data: 2003-11-06 13:22:26
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > jest
    >
    > Czekaj... boli mnie glowa... chyba nie zrozumialam... a nie jest?

    nie jest. ale to chyba ot.

    wojtek

  • 162. Data: 2003-11-06 13:31:24
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zauwazylam, zeby to spadalo na pracodawce.

    Doswiadczenie zdobywasz tylko i wylacznie w realnej pracy zawodowej, gdzie
    trzeba dotrzymywac jakosci, terminow, miec odpornosc na sowbodnie traktowany
    przez klientow change managenment.

    > Oracle, to specyficzne narzedzie, ale wykorzystujace ta sama wiedze co
    inne.
    > Jesli znasz bardzo dobrze SQLa, jesli pisales juz aplikacje w tym jezyku,
    > opanowanie tego narzedzia, to czas 2-3 miesiecy samodzielnej pracy, a
    skraca
    > sie, gdy masz wsparcie kolegow.

    Prawdopodobnie uzywasz powaznie uproszczonej definicji pojecia - "opanowanie
    narzedzia". 2-3 miesiace to nie jest zadne doswiadczenie. Ale zeby to pojac
    trzeba posiedziec w zawodzie troche dluzej.

  • 163. Data: 2003-11-06 13:39:03
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Użytkownik "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:bod1h2$heu$1@phone.provider.pl...

    > podobny

    > jest
    >
    > Czekaj... boli mnie glowa... chyba nie zrozumialam... a nie jest?

    Jest podobny na pierwszy rzut oka, ze wzgledu na skladnie instrukcji
    sterujacych (if, switch, for), ale jak sie blizej przyjrzec znacznie wiecej
    jest roznic niz podobienstw.

  • 164. Data: 2003-11-06 16:50:31
    Od: "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031106004142.3ae1da74.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    On Thu, 6 Nov 2003 00:37:46 -0000
    "Jaroslaw Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    [..]

    >co to znaczy "zawyzyc plan 3 dni przed zamknieciem kwartalu"?

    Podniesc wymagana wielkosc sprzedazy, tak by nie zostala ona wykonana. W
    pelni zgodne z umowa.

    --
    pozdrawiam
    Jaroslaw Wiechecki

  • 165. Data: 2003-11-06 17:06:50
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego z precyzja... To ze sie akurat kod PHP, C++ i HTML nazywa tak
    samo
    > to jedna sprawa,

    Niekoniecznie. Jezyk jest bogaty i nie ma potrzeby doprowadzać do
    wieloznaczności jesli istotnie chcesz je rozróznić (płaceniem lub darmochą).
    Zresztą PHP i C sa w pewnym stopniu podobne, to HTML jest jednak czymś
    innym.

    > ale okreslenie 10 tys linii kodu nie odnosi sie do HTMLa.
    > Przynajmniej tak bylo do tej pory...

    Moim zdaniem do zrobienia HTML-a też jest potrzebna głowa, a nie tylko
    myszka.

  • 166. Data: 2003-11-06 18:06:45
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]

> [...]
    > Jesli znasz bardzo dobrze SQLa, jesli pisales juz aplikacje w tym jezyku,
    > opanowanie tego narzedzia, to czas 2-3 miesiecy samodzielnej pracy, a

    Nie zmiania to faktu, że narzędzie poznajesz w miejscu pracy i do czasu jego
    opanowania nie jesteś w pełni efektywny.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 167. Data: 2003-11-07 08:34:45
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Jest podobny na pierwszy rzut oka, ze wzgledu na skladnie instrukcji
    > sterujacych (if, switch, for), ale jak sie blizej przyjrzec znacznie
    wiecej
    > jest roznic niz podobienstw.

    Najpierw poznalam PHP, pozniej zaczelam uczyc sie C++. Na poczatku pisalam w
    C tylko w tzw trybie tekstowym (nie wizualnym) wprost na serwerze. Na tym
    etapie nie zauwazylam jakis specjalnie wielkich roznic, poza tym, ze PHP
    jest bardziej user-friendly a C jest silniejsze i szybsze.

    Kania

  • 168. Data: 2003-11-07 08:36:05
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nie zmiania to faktu, że narzędzie poznajesz w miejscu pracy i do czasu
    jego
    > opanowania nie jesteś w pełni efektywny.

    Zgadza sie, ale czas jaki potrzebujesz na poznanie narzedzia, zalezy TYLKO
    od Ciebie, i tak na prawde szef nie musi Cie wysylac na zadne szkolenia.

    Kania

  • 169. Data: 2003-11-07 09:40:53
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

> [...]
    > etapie nie zauwazylam jakis specjalnie wielkich roznic, poza tym, ze PHP
    > jest bardziej user-friendly a C jest silniejsze i szybsze.

    Po pierwsze C czy C++? Bo jednak jest gruba roznica. Po drugie to user
    friendly czyni jezyk i programowanie w nim mocno odmiennym (np. obsluga i
    formatowanie stringow, dostep do kolumn w rekordsecie itp, no i oczywiscie
    cala gora rzeczy zwiazanych czysto z protokolem http). Dlugo by opisac, a to
    oczywsicie jest OT...

  • 170. Data: 2003-11-07 10:16:04
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Mariusz Jankowicz...

    > Jest podobny na pierwszy rzut oka, ze wzgledu na skladnie
    > instrukcji sterujacych (if, switch, for), ale jak sie blizej
    > przyjrzec znacznie wiecej jest roznic niz podobienstw.

    ROTFL :))))

    Są _bardzo_ podobne.

    Czy widziałeś/znasz języki takie jak Haskell, Lisp/Scheme, Forth,
    Smalltalk, Prolog? To są języki niepodobne do C.

    PHP i C są oba językami imperatywnymi, z drobnymi różnicami
    syntaktycznymi (dolar przed nazwą zmiennej itd.). PHP jest
    nieco bardziej rozbudowany (klasy, tablice asocjacyjne, dodatkowe
    rodzaje pętli), ale w gruncie rzeczy te różnice są znikome.

    Podstawowe konstrukcje syntaktyczne języków C++, Java, Perl, PHP,
    LPC są oparte na języku C.

    adam
    --
    :: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::