PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania lekarskie pracownika, który zwiał

  • 61. Data: 2012-06-23 10:38:56
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Jun 2012, Heinz Kalter wrote:

    > Udowodnij to ;-)

    Zakładałem że tak skomplikowaną sprawę jak np. adres umiesz sam sprawdzić ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2012-06-23 16:05:50
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomaszek" <t...@o...pl> wrote in message
    > Jaki termin? Chłopak przyszedł rano do pracy, pokręcił się (jak się dziś
    > okazało zjadł jeszcze śniadanie) i powiedział współpracownikom w biurze, że
    > jednak rezygnuje, po czym wyszedł zostawiając ludzi z opadłymi szczękami.
    > Więc na jakie usprawiedliwienie mam jeszcze czekać? To nie jest przypadek
    > taki, że w ogóle nie przyszedł i nie wiemy, co się z nim dzieje.

    i co zrobisz jak ci wysle nastepnego dnia l4 bo jednak chodzilo mu
    o to ze sie zle poczul?

  • 63. Data: 2012-06-23 16:33:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.06.2012 23:09, Heinz Kalter pisze:

    > Udowodnij to ;-)

    Udowodnij, że nie jesteś pedofilem.

  • 64. Data: 2012-06-23 23:23:42
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Udowodnij, że nie jesteś pedofilem.

    No właśnie udowodnij

  • 65. Data: 2012-06-26 23:11:53
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I chyba to jest sedno problemu.
    > Sądziłem, że w tym konkretnym przypadku można żądać od pracownika pokrycia
    > kosztów badań.
    > Wychodzi na to, że nie.
    > Swoją drogą jest to sq....syństwo ze strony prawa pracy, bo nie mogę
    > nikogo
    > zatrudnić bez badań, szkoleń itp. a z kolei nie mam żadnej gwarancji, że
    > te
    > koszty już dzień po zatrudnieniu okażą się bez pokrycia.

    te badania kosztują kilkaset zł zdaje się. nie lepiej potraktować to jako
    szkolenie (kogo nie zatrudniać) i wziąć się za zarabianie kasiutry? :)

    pzdr

  • 66. Data: 2012-07-12 01:11:22
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    > Badania to nic. Za ten tydzień należy mu się wynagrodzenie.

    Jak ci szkoda to mu nie płać. Podatków i ZUS też płacić nie musisz bo je
    należy odporowadzić tylko od rzeczywiście wypłaconych wynagrodzeń. Wyślij mu
    rozwiązanie umowy bez zachowania okresu wypowiedzenie z przyczyn leżących po
    stronie pracownika. Wypłaty mu nie wypłacaj. Jak mu nie pasuje to niech
    idzie do sądu (raczej nie pójdzie bo pewnie nie wie że może pójść, z
    zachowania mozna wnioskowac że to jakiś głąb) Jeżeli pójdzie i wygra to
    wypłacisz mu po rozprawie - za jakieś dwa lata. Możesz to potraktować jako
    kredyt. Zwrotnie możesz go pozwać o pokrycie strat z tytułu porzucenia
    pracy. Jeżeli on ci powie że pójdzie do sądu, Ty mu powiedz że też pójdziesz
    i przedstaw wstępne wyliczenia: badania, szkolenial, wynagrodzenie i zysk
    lub obrót jaki miało wypracować jego stanowisko. Łącznie wyjdzie jakieś 30
    tysięcy. Pokaż mu to na papierze jakiejś kancelarii prawnej lub doradczej
    (ściągnij z netu) ale nie dawaj do ręki. Jeżeli jest głąbem i to zobaczy to
    nie pójdzie do sądu.

  • 67. Data: 2012-07-12 01:15:25
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Heinz Kalter" <v...@v...pl> napisał w wiadomości

    > No własnie ty sie tutaj wtraciłeś nie wiadomo po co - my chcielibyśmy sie
    > dowiedzieć jakie atrakcje zaproponował pracodawca, że pracownik uciekł
    > przed podjęciem obowiązków. Jak nie masz nic konkretnego do powiedzenia to
    > się nie odzywaj - pilnuj swojego wątku poniżej.

    pitolisz bez sensu jak wuj spod kredensu. Pracownik dorosły? Dorosły.
    Podpisał umowę, podjął zobowiązanie i olał to sikiem prostym. Mało tego.
    SPowodował straty pracodawcy.

    Warunki, zakres i wynagrodzenie nie mają tu nic do rzeczy bo umowa o pracę
    podpisywana jest dobrowolnie.