PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania lekarskie pracownika, który zwiał

  • 51. Data: 2012-06-21 15:15:31
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Idź się wyładuj na mamusi albo na chomiku. Naprawdę nikogo nie obchodzą
    > twoje życiowe problemy, więc przestać wylewać swoje frustracje z powodu
    > tego, że nadal bezskutecznie szukasz pracy, bo nawet do czyszczenia kibli
    > na dworcu w Katowicach cię nie chcieli. Widać coś jest na rzeczy.
    >
    > N.

    Moge się wyładowac na twojej mamusi jak masz zyczenie. Moge być zawodowym
    bezrobotnym, nieudacznikiem i nie miec kwalifikacji do czyszczenia kibli,
    ale nie jestem bezmózgim przestepcą tak jak ty.

  • 52. Data: 2012-06-21 16:20:37
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 15:12, Henry(k) pisze:

    > Jesteś na publicznej grupie dyskusyjnej - zachowuj się z kulturą.

    Dostosowuję poziom do rozmówcy.
    Do niektórych niestety nie trafia normalna wypowiedź.

    N.
    Dlaczego nie zwróciłeś uwagi ciężkiemu przygłupowi?
    Jemu wolno używać epitetów na "publicznej grupie dyskusyjnej"?
    Czy może wspólnota poglądów nie pozwala Ci zwrócić uwagi ewentualnemu
    poplecznikowi? :)

  • 53. Data: 2012-06-21 16:22:34
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 15:15, Heinz Kalter pisze:

    > Moge się wyładowac na twojej mamusi jak masz zyczenie. Moge być
    > zawodowym bezrobotnym, nieudacznikiem i nie miec kwalifikacji do
    > czyszczenia kibli

    To bądź kimkolwiek, naprawdę mało mnie to obchodzi.
    Krzyżyk na drogę, idź już sobie i nie zawracaj więcej dupy.

    N.

  • 54. Data: 2012-06-21 19:06:30
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "Nixe" <n...@n...pl> wrote in message news:jrvan6$l9h$2@inews.gazeta.pl...

    > To bądź kimkolwiek, naprawdę mało mnie to obchodzi.
    > Krzyżyk na drogę, idź już sobie i nie zawracaj więcej dupy.
    >
    > N.

    Zapomniałeś przekleić to o tym bezmózgim przestepcy jakim jesteś. Pamietaj
    ściskaj posladki!

  • 55. Data: 2012-06-21 19:09:02
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

> [...]
    > Jemu wolno używać epitetów na "publicznej grupie dyskusyjnej"?
    > Czy może wspólnota poglądów nie pozwala Ci zwrócić uwagi ewentualnemu

    Nic nie dostosowujesz - twój poziom taki jest. Do tego sam "na publicznej
    grupie dyskusyjnej" przyznałeś się, że jesteś przestępcą łamiącym prawa
    pracownicze. Twoje poglądy w związku z tym nikogo nie interesują.
    Skompromitowałeś sie tutaj i zrobiłęś z siebie łacha. Jesteś zerem.

  • 56. Data: 2012-06-22 00:13:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012, Heinz Kalter wrote:

    [...do Nixe...]
    > grupie dyskusyjnej" przyznałeś się, że jesteś przestępcą łamiącym prawa
    > pracownicze. Twoje poglądy w związku z tym nikogo nie interesują.

    Mów za siebie, dobrze?

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2012-06-22 08:22:51
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > On Thu, 21 Jun 2012, Heinz Kalter wrote:
    >
    > [...do Nixe...]
    >
    > Mów za siebie, dobrze?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nic dziwnego,
    http://www.gowork.pl/opinie_firma,669633,0

  • 58. Data: 2012-06-22 12:49:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 16:20:37 +0200, Nixe napisał(a):

    > Dostosowuję poziom do rozmówcy.
    > Do niektórych niestety nie trafia normalna wypowiedź.

    Nie wiem jakiego używasz czytnika ale zazwyczaj jest tam wybór odpowiedz
    grupie i odpowiedz nadawcy. Wybrałeś odpowiedź na grupę więc do wszystkich.
    A ktoś przyglądający się z boku nie będzie się zastanawiał kto udaje, a kto
    ma tak z natury - wylądujecie obaj w tej samej szufladce.

    > N.
    > Dlaczego nie zwróciłeś uwagi ciężkiemu przygłupowi?

    Bo jego mam w KF (killfile) i to co pisze widzę tylko w tym co cytujesz.

    Henry

  • 59. Data: 2012-06-22 20:08:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Jun 2012, Heinz Kalter wrote:

    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote
    >
    > Nic dziwnego,
    > http://www.gowork.pl/opinie_firma,669633,0

    :P
    Nie ta kula, nie ten płot, na jasnowidza to Ty się nie nadajesz
    a z guglowania weź sobie u kogoś korepetycje.

    pzdr, Gotfryd
    (były pracownik zupełnie innego Stanpolu :>)

  • 60. Data: 2012-06-22 23:09:42
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

> [...]
    > a z guglowania weź sobie u kogoś korepetycje.
    >
    > pzdr, Gotfryd
    > (były pracownik zupełnie innego Stanpolu :>)

    Udowodnij to ;-)