PracaGrupypl.praca.dyskusjebadania lekarskie pracownika, który zwiał

  • 31. Data: 2012-06-21 08:51:15
    Temat: Re: badania lekarskie pracownika, który zwiał
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-06-20 23:13, Nixe pisze:
    > Na razie to jedynie Ty zmieniasz temat.
    > Czy ktoś Cię prosił o ocenę cudzego pracownika albo warunków jego umowy
    > o pracę? Nie, więc po co mieszasz w dyskusji?

    Bo kij ma dwa końce.
    Jest od groma pracodawców którzy przyjmują niby do pracy obiecują góry a
    po miesiącu nie płacą albo zwijają interes i szukaj wiatru w polu.
    Nauczeni złymi doświadczeniami pracownicy zachowują się tak jak
    zachowują. Zakładając że wątkotwórca jest w porządku (bo nie mamy
    podstaw żeby twierdzić inaczej) musi cierpieć za naciągaczy.
    Każdy za kogoś cierpi. Takie czasy.

    PS. A może jednak poznamy jakieś szczegóły. No chyba że to _służby_ to
    nie mam pytań :-)

  • 32. Data: 2012-06-21 08:52:38
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 08:42, Heinz Kalter pisze:

    > No własnie ty sie tutaj wtraciłeś nie wiadomo po co

    Bredzisz chłopie.
    Napisałam dokładnie na temat, jaki poruszył wątkotwórca.

    > my chcielibyśmy
    > sie dowiedzieć jakie atrakcje zaproponował pracodawca, że pracownik
    > uciekł przed podjęciem obowiązków.

    Nikogo oprócz Ciebie nie obchodzi ten aspekt, więc jak wyżej - bredzisz.

    > Jak nie masz nic konkretnego do
    > powiedzenia to się nie odzywaj - pilnuj swojego wątku poniżej.

    Kolejny pojeb na psp :-/

    N.

  • 33. Data: 2012-06-21 08:54:07
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 08:47, Heinz Kalter pisze:

    > Czy pracownik "zatrudniony" u was na zlecenie wykonuje normalne
    > obowiązki? Pracuje pod nadzorem? W okreslonych godzinach - wyznaczonych
    > przez pracodawcę? Czy takie same obowiazki i zadania wykonują pracownicy
    > starsi stażem a zatrudnieni na umowe o pracę?

    Będę dużo, dużo mniej delikatna, niż Tomasz i powiem krótko "ch...j cię
    to obchodzi". Nie prosiłam cię o analizę zatrudnienia w mojej firmie.

    N.

  • 34. Data: 2012-06-21 09:00:26
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]
    > przez pracodawcę? Czy takie same obowiazki i zadania wykonują pracownicy
    > starsi stażem a zatrudnieni na umowe o pracę?

    Nie zadawaj podchwytliwych pytań ;-)
    Jak widać każdy (nawet porządny) naciąga prawo jak może a tu raptem
    nagonka na pracownika który zachował się nieprofesjonalnie ale w zgodzie
    z prawem. :-)

    Gdyby ten etat był cokolwiek atrakcyjny to nie byłoby dyskusji.
    Następnego dnia przychodzi kolejny z listy i po sprawie.
    Ciekawe dlaczego takie halo? Recydywa? :-)

  • 35. Data: 2012-06-21 09:05:48
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 08:51, z pisze:

> [...]
    > zachowują. Zakładając że wątkotwórca jest w porządku (bo nie mamy
    > podstaw żeby twierdzić inaczej) musi cierpieć za naciągaczy.

    Ale na litość boską co to ma wspólnego z tematem??
    Facet się pyta, czy może potrącić koszty badań lekarskich pracownika,
    który opuścił stanowisko pracy i dostanie za chwilę dyscyplinarkę, a
    pojawiły się wywody, czy ten pracownik aby słusznie nie opuścił tego
    stanowiska. Co ma piernik do wiatraka?

    Gdyby się zapytał, czy zwolnionemu dyscyplinarnie przysługuje ekwiwalent
    za urlop i czy musi mu wypłacać odprawę, to też byś się zastanawiał nad
    przyczynami odejścia pracownika?

    > PS. A może jednak poznamy jakieś szczegóły.

    I co Ci to da?
    Jeśli by napisał, że pracownik bez żadnego wykształcenia i kwalifikacji
    dostał na umowie 50 tys. miesięcznie za kserowanie, skanowanie i
    parzenie kawy, ale zrezygnował, bo mu się oddech ochroniarza nie
    podobał, to zmieniłoby to postać rzeczy? Wtedy można by już było
    potrącić koszty badań pracowniczych? :>

    Litości - ludzie myślcie, nikt za Was tego nie zrobi :/

    N.

  • 36. Data: 2012-06-21 09:08:24
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Będę dużo, dużo mniej delikatna, niż Tomasz i powiem krótko "ch...j cię to
    > obchodzi". Nie prosiłam cię o analizę zatrudnienia w mojej firmie.
    >

    > N.

    Po takiej odpowiedzi wnioskuję, że jesteś kolejną gnidą naciagającą
    pracowników. Zwykłym przestępcą. Badź łaskaw(a) zamilknąć w związku z tym -
    bo opinie wygłaszane przez przestępców są warte tyle co rozdeptane psie
    gówno na trawniku.

  • 37. Data: 2012-06-21 09:09:39
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    > Kolejny pojeb na psp :-/
    >
    > N.

    No właśnie powyżej wygłosił swoją opinię...

  • 38. Data: 2012-06-21 09:17:46
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 09:08, Heinz Kalter pisze:

> [...]
    > pracowników. Zwykłym przestępcą. Badź łaskaw(a) zamilknąć w związku z
    > tym - bo opinie wygłaszane przez przestępców są warte tyle co rozdeptane

    Yesu, a byłam pewna, że wakacje zaczynają się dopiero za tydzień ... :/

    N.

  • 39. Data: 2012-06-21 09:24:26
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-06-21 09:00, z pisze:

    > Nie zadawaj podchwytliwych pytań ;-)
    > Jak widać każdy (nawet porządny) naciąga prawo jak może

    Możesz łaskawie wykazać, gdzie widzisz naciąganie prawa w zawarciu z
    kimś umowy zlecenia?

    N.

  • 40. Data: 2012-06-21 09:30:16
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "Nixe" <n...@n...pl> wrote in message news:jruhqm$8gg$1@inews.gazeta.pl...

    > Yesu, a byłam pewna, że wakacje zaczynają się dopiero za tydzień ... :/
    >
    > N.

    Lepiej wyjedź - masz rację - nie jestes tutaj parterem do jakiejkolwiek
    dyskusji. Jesteś zwykłym przestępcą. Pracodawca, który zawiera z
    pracownikiem umowę-zlecenie, aby następnie wymagać świadczenia pracy w
    określonych godzinach, popełnia ciężkie wykroczenie przeciwko prawom
    pracownika.