PracaGrupypl.praca.szukana › Zacznij zarabiać dobre pieniądze siedząc w domu

  • 1. Data: 2006-06-03 18:09:51
    Temat: Zacznij zarabiać dobre pieniądze siedząc w domu
    Od: "Aleksandra Gródek" <9...@n...pl>

    Multi Level Marketing poszukuje sumiennych i uczciwych współpracowników do
    skutecznego zarabiania w sieci internet w zaciszu domowym,wysokie zarobki
    uzależnione od wkładu pracy i samodyscypliny, mile widziane umiejętności
    obsługi komputera w środowisku MS Internet Explorer, MS Word, obsługa poczty
    oraz stały dostęp do internetu. Kontakt e-mail: o...@o...eu

  • 2. Data: 2006-06-04 07:04:13
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Aleksandra Gródek napisał(a):

> [...]
    > obsługi komputera w środowisku MS Internet Explorer, MS Word, obsługa poczty

    Olu, szukasz pracy czy frajerow do wkrecenia? To co proponujesz to nie
    jest zaden MLM tylko oszustwo pt. piramidka finansowa. Fakt, ze dalas
    sie wciagnac nie najlepiej swiadczy o twoich mozliwosciach ale na
    zrozumienie swojego bledu nigdy nie jest za pozno :)

    Ta grupa jest dla osob SZUKAJĄCYCH pracy. Nie wiem czy jest grupa
    alt.pl.szukam.frajera ale taka chyba bylaby najodpowiedniejsza na twoj list.

  • 3. Data: 2006-06-04 18:34:08
    Od: "Aleksandra Gródek" <9...@n...pl>

    NIEAKTUALNE !!!