PracaGrupypl.praca.szukanaZacznij zarabiać dobre pieniądze siedząc w domu › Re: Zacznij zarabiać dobre pieniądze siedząc w domu
    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Zacznij zarabiać dobre pieniądze siedząc w domu
    Date: Sun, 04 Jun 2006 09:04:13 +0200

    Aleksandra Gródek napisał(a):

    > Multi Level Marketing poszukuje sumiennych i uczciwych współpracowników do
    > skutecznego zarabiania w sieci internet w zaciszu domowym,wysokie zarobki
    > uzależnione od wkładu pracy i samodyscypliny, mile widziane umiejętności
    > obsługi komputera w środowisku MS Internet Explorer, MS Word, obsługa poczty
    > oraz stały dostęp do internetu. Kontakt e-mail: o...@o...eu

    Olu, szukasz pracy czy frajerow do wkrecenia? To co proponujesz to nie
    jest zaden MLM tylko oszustwo pt. piramidka finansowa. Fakt, ze dalas
    sie wciagnac nie najlepiej swiadczy o twoich mozliwosciach ale na
    zrozumienie swojego bledu nigdy nie jest za pozno :)

    Ta grupa jest dla osob SZUKAJĄCYCH pracy. Nie wiem czy jest grupa
    alt.pl.szukam.frajera ale taka chyba bylaby najodpowiedniejsza na twoj list.