PracaGrupypl.praca.szukana › projektant aplikacji, interfejsow uzytkownika - project manager

  • 1. Data: 2006-06-03 21:33:47
    Temat: projektant aplikacji, interfejsow uzytkownika - project manager
    Od: "projektant" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Interesuje mnie praca jako projektant aplikacji/interfejsow, project manager.

    Mam szescioletnie doswiadczenie w projektowaniu i implementacji aplikacji
    internetowych (strony www, crm/cms, interfejsy dla klientow, aplikacje do
    importu danych - perl), od roku zdobywam doswiadczenie jako project manager,
    zarzadzajac zespolami kilkuosobowymi.

    Znam bardzo dobrze technologie: PHP (4/5 OO), MySQL, PostgreSQL,
    JavaScript/HTML. Caly czas doksztalcam sie w zakresie SEO oraz UML.

    Chetnie rozwine swoje umiejetnosci w zakresie programowania/projektowania
    aplikacji w Javie.

    Mam wyzsze wyksztalcenie informatyczne i psychologiczne (specjalizacja z zakresu
    szkolen i project managementu).

    Osoby zainteresowane wspolpraca prosze o kontakt - przesle swoje CV oraz portfolio.