PracaGrupypl.praca.szukana › Napisze program na zaliczenie

  • 1. Data: 2006-06-03 13:25:42
    Temat: Napisze program na zaliczenie
    Od: Paweł Kasperowicz <p...@o...pl>

    Napiszę dowolny program z zakresu algorytmiki na zaliczenie w językach:
    - C,C++,Delphi,Pascal,PHP
    Cena do uzgodnienia. Szybkie wykonanie.
    --
    Paweł Kasperowicz

  • 2. Data: 2006-06-09 14:25:23
    Temat: Re: Napisze program na zaliczenie
    Od: "jolka_ga" <j...@o...pl>

    >Napiszę dowolny program z zakresu algorytmiki na zaliczenie w językach:
    >- C,C++,Delphi,Pascal,PHP
    >Cena do uzgodnienia. Szybkie wykonanie.

    Witam!!!
    Potrzebuję program z C++ na zaliczenie. Podsyłam teść jednego zadania jeśli
    uważasz że potrafisz go napisać i dodatkowo opisać dla kogoś kto jest bardzo
    tępy z C++ to plisss odezwij się do mnie na e-mail.

    Oto zadanie:
    W oparciu o metodę Newtona i eliminacji gaussa lub rozkład LU zrealizować
    algorytm do rozwiązania układu N równań nieliniowych o N niewiadomych.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl