PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS - na poczcie, czy przelewem

  • 1. Data: 2004-02-16 21:29:36
    Temat: ZUS - na poczcie, czy przelewem
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Moze to troche smieszne pytanie, ale przyszlo mi placic ZUS samemu.
    Najwygodniej byloby z konta bankowego Inteligo. Jednak wowczas nie dostaje
    potwierdzenia ze stemplem. Oczywiscie mozna takie zamowic, ale kosztuje 5
    czy 6 zl, czyli drogo.

    Stad mam pytanko, jak wynika z waszych doswiadczen, czy wystarczy np. kiedy
    potrzeba udowodnic, ze mam ubezpieczenie zdrowotne, pokazac wydruk z
    internetu potwierdzajacy przelew, czy tez jednak bez papierowego swistka ze
    stemplem sie nie obejdzie?

  • 2. Data: 2004-02-16 21:42:51
    Temat: Re: ZUS - na poczcie, czy przelewem
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-16 22:29, osoba przedstawiająca się jako "pasjonat" napisała
    co następuje:

> [...]
    > potrzeba udowodnic, ze mam ubezpieczenie zdrowotne, pokazac wydruk z
    > internetu potwierdzajacy przelew, czy tez jednak bez papierowego swistka ze

    Mi się pani w przychodni nigdy na wydruk z witryny mBanku nie krzywiła.
    Raz jedna nie była pewna czy to wystarczy to zadzwoniła do (wtedy
    jeszcze) Kasy Chorych i potwierdziła ubezpieczenie.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /

  • 3. Data: 2004-02-17 07:35:36
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > Raz jedna nie była pewna czy to wystarczy to zadzwoniła do (wtedy
    > jeszcze) Kasy Chorych i potwierdziła ubezpieczenie.

    ba mnie nawet w samym zusie uznali taki wydruk ;) [a prowizji zero od
    stalego zlecenia a nie 3 zeta za sztuke na poczcie]

    Piotr Żebrowski