PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie Cd....

  • 1. Data: 2004-02-16 19:36:06
    Temat: Zwolnienie Cd....
    Od: P@weł B. <p...@o...pl>

    Dobry wieczór!

    Jeszcze jedno krótkie pytanie :

    Czy dysponując wystawionym zwolnieniem lekarskim mam obowiązek jej
    wykorzystać, czy też mogę nie okazywać go w ogóle swojemu pracodawcy?
    Liczę na pomoc i wskazówki

    Paweł B. --> p...@o...pl
    Odpowiadając wytnij NOS-a z adresu

  • 2. Data: 2004-02-17 15:38:33
    Temat: Re: Zwolnienie Cd....
    Od: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl>

    Użytkownik "P@weł B." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy dysponując wystawionym zwolnieniem lekarskim mam obowiązek jej
    > wykorzystać, czy też mogę nie okazywać go w ogóle swojemu pracodawcy?

    Tak. Jest obowiazek przedstawienia takiego zwolnienia pracodawcy.
    Mozna tego nie zrobic, ale w konsekwencji moze dosc do nieprzyjemnych spraw
    z ZUS-em, poniewaz lekarz swoja kopie zwolnienia z cala pewnosci przedstawi
    w tej instytucji.

    pozdrawiam

    --
    Sylwia

  • 3. Data: 2004-02-17 19:03:26
    Od: P@weł B. <p...@o...pl>

    > Mozna tego nie zrobic, ale w konsekwencji moze dosc do nieprzyjemnych
    > spraw z ZUS-em, poniewaz lekarz swoja kopie zwolnienia z cala pewnosci
    > przedstawi w tej instytucji.

    jakiego kalibru mogą to być niekonsekwencje (mój pracodawca nic o
    zwolnieniu nie wie)??

  • 4. Data: 2004-02-17 19:27:52
    Od: s...@p...onet.pl

    > jakiego kalibru mogą to być niekonsekwencje (mój pracodawca nic o
> [...]
    Witam.
    Lekarz wystawi zwolnienie w 3 egz. : dla siebie, do ZUS, i dla Ciebie.ZUS
    zwolnienia chorobowe "śledzi ". Zastanawiałeś się,że w czsie pracy bedąc na
    zwolnieniu lekarskim może Ci się przydażyc wypadek którego Ci nie życzę i co
    wtedy?. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-02-17 19:43:24
    Od: P@weł B. <p...@o...pl>

> [...]
    > zwolnienia chorobowe "śledzi ". Zastanawiałeś się,że w czsie pracy bedąc
    > na zwolnieniu lekarskim może Ci się przydażyc wypadek którego Ci nie

    Zakładamy, że się nic nie wydarzy - czy grożą mi jakieś inne konsekwencje?