PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie pracownika - nadgodziny a udzial w zysku

  • 1. Data: 2006-02-01 10:38:02
    Temat: Wynagrodzenie pracownika - nadgodziny a udzial w zysku
    Od: "SelfMadeMan" <2...@g...pl>

    Witam,

    Mam pracownika na 1/2 etatu, ktory ma takze udzial w wypracowanym zysku z
    obslugiwanych przez siebie projektow. Aby jednak wypracowac ten udzial i
    dokonczyc projekty, musi siedziec w pracy "po godzinach". Wychodzi na to, ze
    w pracy spedza ok. 3/5 etatu.

    Czy w takim przypadku powinien dodatkowo miec placone nadgodziny?

    Czy sa tu jakies wypracowane zwyczaje badz przepisy?

    SelfMadeMan

  • 2. Data: 2006-02-01 11:28:48
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu SelfMadeMan porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > to, ze w pracy spedza ok. 3/5 etatu.
    > Czy w takim przypadku powinien dodatkowo miec placone nadgodziny?
    Udzial w zyskach a nadgodziny to dwie odrebne sprawy. Wg prawa pracy
    pracownik powinien miec zaplacone za nadgodziny. Jesli ma umowe na 1/2
    etatu a siedzi w pracy dluzej, w sumie 3/5 etatu to powinien miec
    zaplacone za ta roznice miec iloscia godzin z 1/2 etatu a iloscia godzin
    faktycznie przepracowanych.
    Tyle ze uwazaj, bo jest okreslona ilosc nadgodzin jakie pracownik moze miec.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-02-01 20:46:02
    Od: "Szacho" <S...@g...nospam.pl>

    Użytkownik "badzio" napisał w wiadomości

    > Tyle ze uwazaj, bo jest okreslona ilosc nadgodzin jakie pracownik moze
    > miec.

    moglbys napisac cos wiecej ?? tzn ile nadgodzin może przepracować
    w miesiącu osoba zatrudniona na 1/2 etatu (za ile bedzie miala zaplacone)

    Szacho