PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warunki pracy w sklepie?

  • 1. Data: 2003-08-26 22:02:05
    Temat: Warunki pracy w sklepie?
    Od: "Dominik J." <d...@g...pl>

    Witam,
    Czy ktos bylby w stanie przytoczyc mi tutaj, lub ewentualnie skierowac na
    odpowiednia strone, warunki sanitarne oraz prawne, jakie musi spelnic
    pracodawca aby zatrudnic pracownika w sklepie - w tym przypadku akukrat tel
    komorkowych? Konkretnie mam tu na mysli takie elementy jak warunki sanitarne
    (toaleta, umywalka, jakas szatnia?). No i jak to wyglada od strony
    prawnej...czy praktyka niby to zatrudnienia niby nie, bo bez zadnej umowy
    ani pensji (tzw "okres probny") jest praktyka wlasciwa?
    Z gory dzieki za pomoc
    Dominik