PracaGrupypl.praca.dyskusje › Legalnosc wyjazdu do Niemiec

  • 1. Data: 2003-08-26 22:07:16
    Temat: Legalnosc wyjazdu do Niemiec
    Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.plKONIEC>

    Witam,

    pracuje w jednej z polskich firm budowlanych, ktora tez prowadzi dzialalnosc
    w Niemczech. Moja firma chce mnie wyslac na jadna budowe, zebym pilnowal
    robotnikow. Bede to koszary, obszar jest zamkniety. Jade bez wizy jako
    pracownik umyslowy do biura. I pytanie: czy potrzebuje wizy (robotnicy ja
    maja), czy tez moge ich pilnowac bez wizy.

    Bylbym wdzieczny za odpowiedz,
    pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2003-08-27 05:35:46
    Temat: Re: Legalnosc wyjazdu do Niemiec
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > pracownik umyslowy do biura. I pytanie: czy potrzebuje wizy (robotnicy ja
    > maja), czy tez moge ich pilnowac bez wizy.

    Nie możesz bez wizy.
    Noże się nawet zdarzyć, że w miejscu noclegu wskoczą przez okna znudzeni chłopcy z
    Grenzschutz,
    postawią pod ścianą i poproszą o paszporty z wizą pracowniczą na tą konkretnie
    budowe.
    Myślisz, że uwierzą, że jesteś turystą? O łapance na budowie juz nie chce wspominać.

    mer

  • 3. Data: 2003-08-27 17:36:15
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    ewentualnie jak będziesz "za bardzo" pilnował pracownicy mogą ich na ciebie
    naprowadzić;-))
    polacy za granicą lubią się trzymać "razem" więc uważaj

  • 4. Data: 2003-08-27 20:08:12
    Od: "Michal \(Ojejku\)" <m...@p...onet.plKONIEC>

    Dzieki wszystkim za odpowiedz,
    pozdrawiam,