PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie a diety. › Umowa zlecenie a diety.
  • Data: 2007-04-25 06:57:14
    Temat: Umowa zlecenie a diety.
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wyglada sytuacja pracownika w zakresie wyplacania diet w okresie
    swiadczenia pracy za granica (Holandia, zakladam ze zostalbym formalnie
    oddelegowany do pracy tamze) w przypadku gdyby pracodawca chcial mnie
    zatrudnic w Polsce na umowe inna niz umowa o prace (czyli na umowe zlecenie,
    umowe o dzielo czy cos jeszcze innego) i wyslac do pracy do Holandii? Czy
    wtedy naleza mi sie diety i czy mam mozliwosc korzystania ze sluzby zdrowia na
    podstawie europejskiej karty ubezpieczenia zdrowotnego (tak chyba sie to nazywa).

    I pytanie drugie, jezeli firma wysylala mnie jako zatrudnionego na umowe o
    prace w Polsce do swiadczenia pracy w Holandii, czy ma wtedy obowiazek
    wyplacania mi diet czy jest to tylko widzimisie firmy? W rachube wchodzi
    sluzbowa kwatera, ale wyzywienie we wlasnym zakresie.

    Pozdrawiam,

    CDD