PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa agencyjna a zakaz konkurencji

  • 11. Data: 2003-03-25 17:14:52
    Temat: Re: Umowa agencyjna a zakaz konkurencji
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > I dochodzi jeszcze ustawa o ochronie danych osobowych, gdyz baza klientow
    > nie jest Twoja wlasnoscia lecz bylego pracodawcy...

    ta akurat raczej nie natomiast jest taka jedna co traktuje o nieuczciwej
    konkurencji. moze tu byc mowa o czyms takim nawet bez tej umowy. poprostu
    kradnie dane o kliencie firmy i wykozystuje je do zarobku.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 12. Data: 2003-03-25 23:52:51
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    leszek napisał:

    > Chyba nie jest tak. Określenie "chyba, że co innego wynika z umowy" raczej
    > oznacza, że może być inna forma rekompensaty - niekoniecznie pieniężna.

    Nie jestem cywilista, a tylko liznalem KC po okladce ;) wiec trudno mi
    dokladnie wyjasnic problem, ale zakladam (w swoim wlasnym mniemaniu) ze
    napisanie - odplatnosc wynosi 0 zl lub odplatnosc sie nie nalezy - jest
    zupelnie czym innym niz pominiecie kwestii/wartosci odplatnosci w
    umowie. Dodatkowo umowa jest rozwiazana z przyczyn lezacych po stronie
    agenta.

    Ale prawidlowa interpretacje moze dac tylko cywilista (adwokat), co nie
    jest chyba zbyt wielkim wydatkiem (porada prawna) w takiej sytuacji.

    Flyer

  • 13. Data: 2003-03-26 09:31:16
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > leszek napisał:
    >

    > Ale prawidlowa interpretacje moze dac tylko cywilista (adwokat), co nie
    > jest chyba zbyt wielkim wydatkiem (porada prawna) w takiej sytuacji.

    Sądzę, że to najlepsza rada jakiej można udzielic, tym bardziej, że jesli
    kolega z początkowego postu coś źle zinterpretuje, to może zdrowo polecieć.