PracaGrupypl.praca.dyskusje › NIP - ?

  • 1. Data: 2003-03-25 00:27:15
    Temat: NIP - ?
    Od: "sOap" <s...@g...pl>

    Witam!
    Jestem studentem ktory obecnie suzka pracy.
    Zastanawia mnie fakt kiedy zostanie mi przydzielony nr NIP-u? Znajac zycie
    trzeba sie o to samemu upomniec... Ale gdzie i jak? Czy musze byc juz
    zatrudniony czy moze bez tego numerka :) nie ma nawet co szukac powaznej
    roboty? :D
    Mieszkam w Gdansku.

    --
    POzDrOw|eN|@ !!! // Sp3c|aL tHx. !!!
    s...@g...pl || a...@x...wp.pl || http://www.soap.prv.pl

  • 2. Data: 2003-03-25 00:48:20
    Temat: Re: NIP - ?
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sOap" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    NIP to jest akronim. Po rozwinieciu otrzymujemy:
    N umer I dentyfikacji P odatkowej.
    Ostatnie slowo-podatkowej- sugeruje odpowiedz na pytanie "gdzie"= US (nie
    mylic z USC) oraz "jak" (patrz wyzej). Posiadanie NIP- to nie przywilej a
    obowiazek. Z otrzymaniem pracy nie ma jednak nic wspolnego. Dalsze info pod
    adresem:
    www.lex.pl
    Gdy wrzucisz na www.gogle.pl
    "NIP" tez sie nie zawiedziesz.
    pozdrawiam
    t.

  • 3. Data: 2003-03-25 01:58:07
    Od: "WAM" <w...@w...com.pl>

    "terrorysta" napisał

    > NIP to jest akronim. Po rozwinieciu otrzymujemy:
    > N umer I dentyfikacji P odatkowej.
    > Ostatnie slowo-podatkowej- sugeruje odpowiedz na pytanie "gdzie"= US (nie
    > mylic z USC)
    nie mylic takze z UStat :)

    WAM

  • 4. Data: 2003-03-25 06:45:43
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "sOap" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > trzeba sie o to samemu upomniec... Ale gdzie i jak? Czy musze byc juz
    > zatrudniony czy moze bez tego numerka :) nie ma nawet co szukac powaznej

    NIP-3
    Wypełniasz i wysyłasz do US.
    W odpowiedzi dostaniesz numerek.