PracaGrupypl.praca.dyskusjeUjawnianie zarobków [bylo] › Ujawnianie zarobków [bylo]
    From: Sadika <o...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ujawnianie zarobków [bylo]
    Date: Tue, 09 Jan 2007 16:09:51 +0100

    Witam,

    na p.r.kraków pojawiło się ogłoszenie o "Fajna praca w MARKETINGU - 1/2
    etatu, osoba aktywna i kreatywna" więc grzecznie się na grupie zapytuję
    ile? Oczywiście zero odpowiedzi.

    Powiedzcie mi, jaki sens jest w ściąganiu na rozmowę o pracę kogoś, by
    ten się dowiedział, że spooooko, faaajna ta praca, ale za 800zł, albo
    "jakoś się dogadamy"...
    Ja się nie chcę dogadywać, ja chcę wiedzieć ile jestem dla nich warta!
    Przecież chyba wiedzą ile mają na to kasy...

    --
    pozdrawiam
    Sadika