PracaGrupypl.praca.dyskusjeUjawnianie zarobków [bylo] › Re: Ujawnianie zarobków [bylo]
  • Data: 2007-01-10 08:04:13
    Temat: Re: Ujawnianie zarobków [bylo]
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i pytam w zgłoszeniu ile
    > mogę się spodziewać ...i do dzisiaj odpowiedzi nie ma.

    podpowiem, że następnym razem wpisać swoją propozycję, np. jako kwotę minimalnie
    przez siebie akcetowalną a póxniej jak już będzie trwać rozmowa to być rzeczowym i
    konkretnym. W momencie negocjacji płacowych zaznaczyć że kwota podana w ofercie
    dotyczyła jedynie minimum za jakie jestes sie w stanie związać z daną firmą,
    natomiast ty chciałbyś w tym momencie porozmawiać o szczegółach i konkretach.

    Może i jesteś wbitnym specjalistą, pracodawcy będzie bardzo zalezec na twojej
    kandydaturze itd.
    IMHO twoja oferta zabrzmiała w stylu "jestem ok, twierdzę że potrafię to, tamto i
    jeszcze owamto, co w takim razie mi dacie za moją wiedzę". A tutaj potrzeba konkretu
    - "umiem to to i tamto, spodziewam się u was robic siamto owamto i miec z tego tytułu
    dochód w wysokości X. Jestem otwarty na naszą współpracę i z przyjemnością wezme
    udział w spotkaniu rekrutacyjnym"

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*