PracaGrupypl.praca.dyskusjeUMOWA O PRACE - pytanie › UMOWA O PRACE - pytanie
  • Data: 2004-12-08 23:16:51
    Temat: UMOWA O PRACE - pytanie
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    mam takie pytanko..
    dostalam umowe o prace do podpisania.. ale przyslana zostala ona do
    naszego biura z oddzialu zamiejscowego w formie elektronicznej,
    kierownik biura wydrukowala umowe i przedlozyla mi do podpisania,
    nastepnie ma byc zawieziona do szefa zeby i on podpisal..
    uwazam ze to lekko dziwne .. mam racje?? no ale niech im bedzie..
    umowa na 3 miesiace tylko wiec mozna zaryzykowac :)

    i teraz jeszcze jedna sprawa.. sama umowa o prace jest dwustronicowa
    przy czym miejsce na podpis jest tylko na drugiej stronie..
    zastanawiam sie czy w zwiazku z tym zamiescic na obydwu kartach umowy
    dodatkowo parafki.. (boje sie troche ze moze to byc zle odebrane.. z
    drugiej zas strony jest to takie troche zabezpieczenie dla mnie ze np
    pierwsza strona umowy nagle nie zostanie zmieniona..)

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)