PracaGrupypl.praca.dyskusjeUMOWA O PRACE - pytanieRe: UMOWA O PRACE - pytanie
  • Data: 2004-12-09 07:52:04
    Temat: Re: UMOWA O PRACE - pytanie
    Od: "AKS" <o...@b...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CanoE news:4h2fr0p576kns14lv9suta5dd22s4m83q3@4ax.com napisal (-a):

    > mam takie pytanko..
    > dostalam umowe o prace do podpisania.. ale przyslana zostala ona do
    > naszego biura z oddzialu zamiejscowego w formie elektronicznej,
    > kierownik biura wydrukowala umowe i przedlozyla mi do podpisania,
    > nastepnie ma byc zawieziona do szefa zeby i on podpisal..
    > uwazam ze to lekko dziwne .. mam racje?? no ale niech im bedzie..
    > umowa na 3 miesiace tylko wiec mozna zaryzykowac :)
    > i teraz jeszcze jedna sprawa.. sama umowa o prace jest dwustronicowa
    > przy czym miejsce na podpis jest tylko na drugiej stronie..
> [...]

    Tak czasami bywa, jesli osoba upowazniona do podpisania
    umowy o prace pracuje/przebywa poza Twoim miejscem wykonywania pracy.
    Podpisz obie umowy (przeczytaj je najpierw czy wszystko sie zgadza),
    zaparafuj
    obie strony i daj przelozonej.
    Biorac pod uwage tempo pracy Poczty Polskiej to przeslanie poleconego
    piorytetowego listu w obie strony powinno zajac max. 5 dni.
    Jesli do tego czasu jej nie otrzymasz - zacznij mocno naciskac.

    Powodzenia!

    --
    Pozdrowienia,
    AKS