PracaGrupypl.praca.dyskusjeUMOWA O PRACE - pytanie › Re: UMOWA O PRACE - pytanie
  • Data: 2004-12-09 11:20:19
    Temat: Re: UMOWA O PRACE - pytanie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:lpofr054c3m7eb5arbnhe4jbc4nrkh1euk@4ax.com CanoE
    <c...@n...lubie.spamu.org> pisze:

    > sa dwa egzemplarze.. tylko jak pisalam to ja mam podpisac pierwsza ..
    > a moj egzemplarz dostane jak szef podpisze..
    Ja bym tego nie zrobił. Wyjątek - jeśli znam człowieka, współpracowałem z
    nim już i mam istotne przesłanki aby mu ufać.
    Ewentualnie może zabezpiecz sobie jakiś dowód, np. 3-ci egzemplarz z
    adnotacją, że przekazano do podpisu przez (tu nazwisko, stanowisko), data,
    pieczęć firmy, podpis księgowej.
    No ale zrobisz jak uważasz.

    > no tak.. ale pisalam ze szef bedzie podpisywal po mnie..
    A co kolejność podpisywania ma wspólnego z podpisaniem obu stron?

    Jotte