PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staranie o prace, zadzwonic z zapytaniem o wynagrodzenie ?

  • 1. Data: 2007-12-05 20:13:08
    Temat: Staranie o prace, zadzwonic z zapytaniem o wynagrodzenie ?
    Od: "Edek" <x...@t...pl>

    Powiedzmy ze szukam pracy w innym miescie (miastach), a oferatach pracy
    najczesciej nie jest napisane wynagrodzenie, firma prosi jedynie o
    przesłanie CV + list, i da odpowiedz tylko do wybranych. Czy mozna
    zadzwonic, albo napisac. i zapytac o przewidywane wynagrodzenie dotyczace
    danego stanowsika?
    Bo wiadomo gdybym aplikował w tym samym miescie, to zaden problem moge
    czekac na to az odpowiedza i byc na rozmowie, i tam sie juz dowiedziec.

    A tak przy okazji, w przypadku gdy Aplikuje na jakies stanowisko w innym
    miescie, sporo oddalonym, to czy czasem nie byłoby lepiej , jako miejsca
    zamieszkania wpisac adres np. kogos znajomego z tego miasta, zeby pracodawca
    pomyślał ze jestem z danego miasta.

  • 2. Data: 2007-12-05 20:49:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fj713l$nf4$1@nemesis.news.tpi.pl Edek <x...@t...pl>
    pisze:

> [...]
    > przesłanie CV + list, i da odpowiedz tylko do wybranych. Czy mozna
    > zadzwonic, albo napisac. i zapytac o przewidywane wynagrodzenie dotyczace
    Dzwonić do FIRMY z pytaniem o kasę???
    Toż to niewybaczalne faux pas!
    Absolutnie nie, byłoby to wyjątkowe chamstwo.

    Świetny pomysł, naprawdę świetny.

    BPTBSP

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-12-05 20:52:25
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    Edek pisze:
> [...]
    > zamieszkania wpisac adres np. kogos znajomego z tego miasta, zeby pracodawca

    Ja pytałam o wynagrodzenie, żeby wiedzieć czy opłaca mi się wyjeżdżać do
    innego miasta, chociażby na rozmowę (bo to też pociąga za sobą koszta).
    Jeśli się spodobasz to nie będzie miało znaczenia skąd jesteś jeśli masz
    gdzie mieszkać w miejscowości, w której starasz się o pracę, lub jeśli
    pracodawca gwarantuje mieszkanie.

    --
    ___ -- ___
    '=_\(",)/_='

  • 4. Data: 2007-12-06 07:48:06
    Od: "rheed" <n...@n...com>

    Wynagrodzenie moze byc glownym powodem dla ktorego chcesz pracowac ale nie
    moze byc jedynym powodem. Jezeli dasz pracodawcy do zrozumienia ze
    interesuje Cie tylko kasa to Cie nie przyjmie, bo oznaczalo to by ze
    odejdziesz z pracy gdy konkurencja zaoferuje Ci np 200zl wiecej. Wszelki
    klamstwa na rozmowie tez z reguly predzej czy pozniej wychodza na jaw a
    potem jest wstyd.
    rheed

  • 5. Data: 2007-12-06 08:51:10
    Od: zbyszek <m...@d...pl>

    rheed pisze:
> [...]
    > odejdziesz z pracy gdy konkurencja zaoferuje Ci np 200zl wiecej. Wszelki
    > klamstwa na rozmowie tez z reguly predzej czy pozniej wychodza na jaw a

    Jak przeczytałem Twój post, to przypomniał mi się żelazny napis nad
    bramą oświęcimską. Nie uważam, że od strony pracownika jest wielkim
    przestępstwem dać do zrozumienia, że zależy mu na pieniądzach.
    Pracodawca szuka pracownika, jeśli mu sie spodobają jego cechy to go
    weźmie i tyle. Jak ktoś mu da 200 zł więcej, to szef da mu 500 zł wiecej
    i ma gwarancje że u niego zostanie. Wolny rynek. Proste
    pozdr

  • 6. Data: 2007-12-06 19:43:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fj89mk$o8c$1@nemesis.news.tpi.pl rheed
    <n...@n...com> pisze:

> [...]
    > interesuje Cie tylko kasa to Cie nie przyjmie, bo oznaczalo to by ze
    > odejdziesz z pracy gdy konkurencja zaoferuje Ci np 200zl wiecej.
    Teoria teorią, ale nie rozumiem jaki ona ma związek z tym, co napisałem?

    > Wszelki klamstwa na rozmowie tez z reguly predzej czy pozniej wychodza na
    > jaw a potem jest wstyd.
    Sam nie doświadczyłem, ale na podstawie opowiadań przyjaciół, znajomych czy
    innych osób trudno mi powziąć wniosek, że pracodawcy oferując "ciekawą pracę
    w dynamicznie rozwijającej się firmie", "miła atmosferę pracy i atrakcyjne
    wynagrodzenie", "szerokie możliwości zdobywania doświadczenia i
    kwalifikacji" itp. bzdety potem się tego wstydzili.
    Oni się tego nie wstydzą nawet przedtem...

    --
    Jotte