PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rockwell Automation

  • 1. Data: 2007-12-04 11:57:53
    Temat: Rockwell Automation
    Od: "Andrzej " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    dostałem propozycję pracy w dziale IT firmy Rockwell Automation w Katowicach.
    Czy ktoś może się podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat tej firmy, jak np.:
    - atmosfera
    - wynagrodzenie
    - kadra zarządzająca

    Będę wdzięczny za informacje.
    Pozdrawiam
    Aney

  • 2. Data: 2007-12-05 10:29:40
    Temat: Re: Rockwell Automation
    Od: Mariusz <m...@g...com>

    Witam,

    pracowałem kiedyś z obecnym szefem IT Rockwella i polecam, co do
    wynagrodzenia, to jak dostałeś ofertę pracy, to chyba już go znasz :)

    Pozdrawiam

    Mariusz