PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerwisant PC - jaka pensja?

  • 31. Data: 2004-08-30 01:18:48
    Temat: Re: Serwisant PC - jaka pensja?
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On 26 Aug 2004 10:57:07 +0200, "orzeszko"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >no wlasnie tu bym polemizowal, bo dla mnie informatyk to osoba znajaca dobrze
    >przynajmniej 3 jezyki programowania, ja znam slabo Pascala, troche liznalem C++
    >i PHP, dobrze orientuje sie w HTML -- ogolnie masz troche racji ale to za malo
    >na "informatyka" za duzo na "serwisanta" :)

    pozwoli kolega, ze zapytam: kolega ma technika, lic. czy mgr inz.?

  • 32. Data: 2004-08-30 08:49:15
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

    > pozwoli kolega, ze zapytam: kolega ma technika, lic. czy mgr inz.?

    z tego co robię technicznie - technik, z tego co robie handlowo - licencjat.

    --
    orzeszko

  • 33. Data: 2004-08-30 15:43:42
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On 30 Aug 2004 10:49:15 +0200, "orzeszko"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >z tego co robię technicznie - technik, z tego co robie handlowo - licencjat.

    "tylko kwoty od 2500 netto (3750 brutto) w zwyz wchodza w
    gre :)"

    fajnie, chyba duza firma to podstawa,

    Bo male to ostatnio mgr inz. informatykom placa
    < 1000 zl netto :(
    miejsce: byle katowickie

  • 34. Data: 2004-08-30 19:44:57
    Od: ".:: orzeszko ::." <tomaszorzech_NOSPAM@NOSPAM_poczta.onet.pl>

    in article 4...@4...com, Kasek at
    k...@f...onet.pl wrote on 30.08.2004 17:43:

    > "tylko kwoty od 2500 netto (3750 brutto) w zwyz wchodza w
    > gre :)"

    no żyć z czegoś trzeba - wiesz jaka jest emerytura z 800 zł brutto? 520 zł
    netto... A i rodzinka jest i żonka i dzieciaczek. Jeść muszą...

    > fajnie, chyba duza firma to podstawa,

    ja mam dosyć małych, gdzie robią dwie osoby i o urlopie czy jakiejś podwyżce
    to nie masz co marzyć "bo szef zawsze zarabia mniej od ciebie" ale jakoś w
    ciągu mojej całej kariery u niego już dwie fury zmienił a ja zarabiam
    dokładnie tyle samo co 4 lata temu...

    > Bo male to ostatnio mgr inz. informatykom placa
    > < 1000 zl netto :(
    > miejsce: byle katowickie

    naprawdę, twierdzę że ludzie się nie cenią i przez to tak mało zarabiamy.
    Jak pójdziesz do poważnej firmy to napewno Cię zatrudnią nawet i za 5
    kawałków. Mój szfagier jest kierownikiem utrzymania ruchu w hucie szkła
    znanej francuskiej firmy i ma 6 do rączki :)

    --
    [ Tomasz .::orzeszko::. Orzech ]
    [ http://www.tomaszorzech.prv.pl/ ]

  • 35. Data: 2004-08-31 08:53:03
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    :: orzeszko ::.; <BD595058.1F80%tomaszorzech_NOSPAM@NOSPAM_poczta.one
    t.pl> :

> [...]
    > to nie masz co marzyć "bo szef zawsze zarabia mniej od ciebie" ale jakoś w
    > ciągu mojej całej kariery u niego już dwie fury zmienił a ja zarabiam

    I może mieć rację, że zariabia mniej - jeżeli wszystkie swoje wydatki
    [samochód, benzynę, czynsz za "siedzibę firmy", papier toaletowy,
    jedzenie, żarówki itd.] wrzuca w koszty DG, to zysk netto ma niziutki -
    czyli stwierdzenie prawdziwe nie do podważenia. ;)

> [...]
    > kawałków. Mój szfagier jest kierownikiem utrzymania ruchu w hucie szkła
    > znanej francuskiej firmy i ma 6 do rączki :)

    Się dopisuję, bo mnie trochę takie informacje denerwują [choć do tych 6
    tys. netto pretensji nie mam]. Jak znaleźć robotę za 2k brutto? ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 36. Data: 2004-08-31 15:18:15
    Od: ".::orzeszko::." <t...@p...onet.pl>

    > Się dopisuję, bo mnie trochę takie informacje denerwują [choć do tych 6
    > tys. netto pretensji nie mam]. Jak znaleźć robotę za 2k brutto? ;)

    ale że co Cię denerwuje w mojej wypowiedzi? Prawda jest taka: jak chcesz
    znaleźć jakąkolwiek pracę to na pierwszym spotkaniu powiedz, że Cie zadowoli
    800 zł do ręki. Ja nie szukam takiej pracy... I wiem, że będe miał nie jedną,
    nie dwie i napewno nawet nie pięć rozmów kwalifikacyjnych :) A jak wszyscy
    pojmą mój tok rozumowania to pracodawcy napewno nie bedą wyskakiwac z
    propozycjami 800 zł -- tyle to może sprzątaczka na 1/2 zarabiać.

    --
    orzeszko

  • 37. Data: 2004-08-31 23:50:52
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ::orzeszko::.; <7...@n...onet.pl> :

    > ale że co Cię denerwuje w mojej wypowiedzi? Prawda jest taka: jak chcesz

    W twojej niby nic, jeżeli mam przez to oceniać Twoją osobę, w zapodanej
    sumie [w kontekście moich "walk"] wszystko. ;) Odreagowuję sobie po
    prostu. Właśnie popijam sobie piwo z wiśni [następnym razem zrobię z
    marchewki, papryki a może ze śliwek - banany zostawię na chwilę, kiedy
    ich cena będzie niższa;)], więc pokontynuuję. Nie mam zawodu [jakies
    doświadczenia niby mam] i teoretycznie przez pryzmat braku zawodu
    kwalifikuję się do robót dla pracowników niewykwalifikowanych. Z drugiej
    strony doświadczenie, to że się sprawdzałem i umiałem poświęcić,
    powodują, że mam nadzieję na lepiej płatną pracę. Zresztą, jak niedawno
    pisałem, praca za 824 zł brutto to świadome zakładanie sobie stryczka na
    szyję - znam szybsze sposoby. I szukam - około 400 ofert i praktycznie
    dupa - nie chcieli mnie na sprzątacza, sprzedawcę, informatyka,
    pracownika biurowego - wiem, bo mieli wybór, ale co mnie to w sumie
    obchodzi. Tak naprawdę nieosiągalne dla mnie są prace za 800 zł, jak
    również nieosiągalne za 2k brutto - tyle, że z innych powodów - no i
    pomarudziłem sobie. ;)

    Flyer