PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerwisant PC - jaka pensja?Re: Serwisant PC - jaka pensja?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Serwisant PC - jaka pensja?
    Date: Wed, 01 Sep 2004 01:50:52 +0200

    ::orzeszko::.; <7...@n...onet.pl> :

    > ale że co Cię denerwuje w mojej wypowiedzi? Prawda jest taka: jak chcesz

    W twojej niby nic, jeżeli mam przez to oceniać Twoją osobę, w zapodanej
    sumie [w kontekście moich "walk"] wszystko. ;) Odreagowuję sobie po
    prostu. Właśnie popijam sobie piwo z wiśni [następnym razem zrobię z
    marchewki, papryki a może ze śliwek - banany zostawię na chwilę, kiedy
    ich cena będzie niższa;)], więc pokontynuuję. Nie mam zawodu [jakies
    doświadczenia niby mam] i teoretycznie przez pryzmat braku zawodu
    kwalifikuję się do robót dla pracowników niewykwalifikowanych. Z drugiej
    strony doświadczenie, to że się sprawdzałem i umiałem poświęcić,
    powodują, że mam nadzieję na lepiej płatną pracę. Zresztą, jak niedawno
    pisałem, praca za 824 zł brutto to świadome zakładanie sobie stryczka na
    szyję - znam szybsze sposoby. I szukam - około 400 ofert i praktycznie
    dupa - nie chcieli mnie na sprzątacza, sprzedawcę, informatyka,
    pracownika biurowego - wiem, bo mieli wybór, ale co mnie to w sumie
    obchodzi. Tak naprawdę nieosiągalne dla mnie są prace za 800 zł, jak
    również nieosiągalne za 2k brutto - tyle, że z innych powodów - no i
    pomarudziłem sobie. ;)

    Flyer

    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101