PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwojowa praca... kilka refleksji...

  • 11. Data: 2007-07-05 07:59:57
    Temat: Re: Rozwojowa praca... kilka refleksji...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 4 Jul 2007 15:41:12 +0200, "Jackare"
    <j...@i...pl> wrote:

    >ale piszesz to w oparciu o jakieś doświadczenia czy tylko własne odczucia,

    Przecież napisałem, jakie było działanie i jakie były skutki.

    >bo ja w oparciu o konretne doświadczenia powiem tylko tyle: bardzo byś się
    >zdziwił.

    Właśnei się nie zdziwiłem.

    >Zresztą tego typu ogłoszenia nie nadają się na proste, podstawowe stanowiska
    >bo nie są przez tych ludzi rozumiane i to tez piszę z doświadczenia a nie z
    >teorii czy własnych subiektywnych przekonań.

    Mhm. Napisz, że oferujsze dorbrą pracę w młodym, kreatywnym zespole za
    atrakcyjne wynagrodzenie.
    Ja napisze, że poszukuje wdrożeniowca, praca wymaga częstych wyjazdów,
    oferuję 3000zł na rękę i samochód służbowy oraz zgrany zespół ludzi
    pijących piwo.

    Zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 12. Data: 2007-07-05 08:39:19
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Mhm. Napisz, że oferujsze dorbrą pracę w młodym, kreatywnym zespole za
    > atrakcyjne wynagrodzenie.
    Ale ja nie piszę takich rzeczy. To też nie o to chodzi.

    > Ja napisze, że poszukuje wdrożeniowca, praca wymaga częstych wyjazdów,
    > oferuję 3000zł na rękę i samochód służbowy oraz zgrany zespół ludzi
    > pijących piwo.

    Wszystko zależy od tego kogo szukasz. Wg mnie z takiego ogłoszenia jest duża
    szansa, że otrzymasz nieodpowiedzialnego hedonistę - egocentryka, którego
    kręci jazda i zrzynanie służbowej fury, zaś większość zarobionych pieniędzy
    przepije w zgranym zespole piwoszy z dużą szansą że skutki piwkowania będą o
    porankach odczuwalne dla klientów.
    Jeżeli takiej osoby szukasz - ok, ale jeżeli nie mogą się zniechęcić
    wartościowi ludzie którzy np piwa jako sposobu na wolny czas nie akceptują.
    Nie ma co się licytować i tak się nawzajem nie przekonamy.
    --
    Jackare
    Bytom / Kraków

  • 13. Data: 2007-07-05 09:32:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 5 Jul 2007 10:39:19 +0200, "Jackare"
    <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    >przepije w zgranym zespole piwoszy z dużą szansą że skutki piwkowania będą o

    Mhm. To Twoje zdanie. Tyle, że pani empiria Twoje zdanie weryfikuje
    jako nieprawdziwe.
    Kandydaci to osoby które chcą pracować jako wdrożeniowcy wiedząc, że
    będą dużo jeździli po kraju samochodami.
    A nie p[rimadonny, które potem robią wielkie oczy, jak trzeba pojechać
    na 3 dni za Suwałki.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 14. Data: 2007-07-05 15:10:52
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "r2r" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kwalifikacji i inne takie dyrdymały. Toż to są wasze obowiązki debile a
    > nie żadne specjalne oferty, jeśli nie oferujecie stabilnej pracy - to nie
    > zawracjacie ludziom głowy bo nikt nie szuka niestabilnej,
    > nieprzyjazną atmosferę regulują przpisy o mobbingu, a mozliwość - czy
    > wręcz ułatwienie - pracownikowi podnoszenia kwalifikacji, zapisano w
    > kodeksie pracy. Moim zdaniem (przesadzę tu troszkę ale tylko troszkę)
    > jeśli ktoś nie pisze: praca tak i taka, trzeba zrobić to i to, płacimy
    > tyle i tyle - to oszust, złodziej, albo głupia baba z hr'u, która musi się

    jestem z Toba całym sercem, banda pojebow siedzi w tych HRach, a podawane
    oczekiwania to majstersztyk, szukaja geniuszy za 1500 albo frajerow co beda
    po 12 h robili,

  • 15. Data: 2007-07-05 16:56:50
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <i...@4...com> Adam Płaszczyca napisal(a):

> [...]
    > Ja napisze, że poszukuje wdrożeniowca, praca wymaga częstych wyjazdów,
    > oferuję 3000zł na rękę i samochód służbowy oraz zgrany zespół ludzi

    Ha, dlaczego tak mało konkretów? Napisz jeszcze w jakim mieście te wdrożenie,
    czy auto z automatyczną skrzynią biegów i jaka premia za sukces wdrożenia.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc---kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 16. Data: 2007-07-05 22:14:01
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Thu, 05 Jul 2007 09:59:57 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    > oferuję (...) zgrany zespół ludzi pijących piwo.
    dla mnie czerwona lampka: wkraczanie w sferę prywatną pracownika i próba
    organizacji jego życia towarzyskiego.

    Pzdr

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?
    ( przypominacz: http://ds5.agh.edu.pl/~cysiek10/pajacyk/ )

  • 17. Data: 2007-07-06 18:28:40
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote in message

> [...]
    większość zarobionych pieniędzy przepije w zgranym
    > zespole piwoszy z dużą szansą że skutki piwkowania będą o porankach odczuwalne dla

    logicznie rzecz biorac na twoje ogloszenie tacy kandydaci tez sie moga trafic,
    a dodatkowo jeszcze ludzie ktorzy nie sa wdrozeniowcami, ludzie ktorzy
    nie lubia wyjazdow (lub nie miaja prawa jazdy) oraz tacy ktorzy spodziewaja
    sie ponad 3 tys, bedziesz mial zdecydowanie wiecej niepozadanych kandydatow

    Zoom

  • 18. Data: 2007-07-08 15:36:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 6 Jul 2007 19:28:40 +0100, "ZOMO" <f...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >sie ponad 3 tys, bedziesz mial zdecydowanie wiecej niepozadanych kandydatow

    Otóż to. Ja dostanę może kilka pytań, czy picie piwa jest obowiązkowe,
    oraz jakie sa to auta słuzbowe i jak rozliczane.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 19. Data: 2007-07-08 15:37:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 5 Jul 2007 22:14:01 +0000 (UTC), maciek kanski
    <n...@s...maila> wrote:

    >dla mnie czerwona lampka: wkraczanie w sferę prywatną pracownika i próba
    >organizacji jego życia towarzyskiego.

    A napisałem, że obowiązkowe picie piwa? Ale jak komus przeszkadza to,
    że współpracownicy piją piwo, to wie od razu.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356