PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godzRe: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-19 16:50:10
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Noe Bat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gsfk9d$s8m$1@achot.icm.edu.pl...

    > A to coś zmienia w meritum sprawy ?

    Zmienia punkt widzenia na te sprawy.

    > To mam płacić komuś za to, że nie jest złodziejem ?

    Może nie wprost, ale na to wygląda.
    Jeżeli np. bandzior obrobi twoje mieszkanie, i ogólnie wzrośnie liczba
    tego typu przypadków na twoim osiedlu, to wspólnota mieszkaniowa twojego
    osiedla (czyli również i ty) postanowi zwiększyć nakłady na ochronę.
    Ty poszukasz sobie garażu lub płatnego parkingu, skoro kilka razy w ub.
    miesiącu miałeś włamanie do auta...

    W sumie twoje koszta wzrosną nawet o kilkaset zł/mies.
    Nie zapłacisz podatku na bezrobotnych, ale wydasz na ochronę przed
    bandziorami.