PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godzRe: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-19 17:32:42
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurek M" <m...@1...pl>

    > Zmienia punkt widzenia na te sprawy.

    No właśnie, czyli nieistotne dla meritum.

    > Może nie wprost, ale na to wygląda.
    > Jeżeli np. bandzior obrobi twoje mieszkanie, i ogólnie wzrośnie liczba
    > tego typu przypadków na twoim osiedlu, to wspólnota mieszkaniowa twojego
    > osiedla (czyli również i ty) postanowi zwiększyć nakłady na ochronę.
    > Ty poszukasz sobie garażu lub płatnego parkingu, skoro kilka razy w ub.
    > miesiącu miałeś włamanie do auta...

    Wiesz co ... mieszkam teraz w rejonie, gdzie ludzie są generalnie biedni i ... jakoś
    nie ma tutaj kradzieży a powszechne jest pozostawianie zupełnie niezabezpieczonego
    mienia. Tylko, że ludzie tutaj wzajemnie znają się i wiedzą co to trud pracy.

    > W sumie twoje koszta wzrosną nawet o kilkaset zł/mies.
    > Nie zapłacisz podatku na bezrobotnych, ale wydasz na ochronę przed
    > bandziorami.

    Jak wyżej.

    --
    PS. nudzi mi się