PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długie › Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
  • Data: 2002-05-23 12:36:34
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał
    >
    > : Dwa miesiące temu osoba zostaje przyjęta do pracy
    >
    > :Po 3 tygodniach i dwukrotnej zmianie stanowiska pracy, pracodawca mówi,
    że
    > : chyba źle podjęła decyzję o zatrudnieniu, bo tak naprawdę nie stać jej
    na
    > : utrzymanie nowych pracowników.
    > :
    > : Zaczyna się znęcanie psychiczne -
    >
    > Nie rozumiem, zwykle przyjmuje sie na okres probny 3 miesiace. Moze po
    > prostu nie przedluzyc umowy o prace i bedzie po klopocie.

    Napisałem później, że jest to umowa podpisywana co miesiąc. Na koniec
    miesiąca i na jeden dzień. Oczywiście, zdecydowała się, że nie będzie więcej
    pracować. A ja zdecydowałem, że nie zamierzam tego odpuścić - należy ponosić
    konsekwencje za czyny i wypowiedzane słowa. To, że się nie pójdzie do pracy,
    to jedno - ale dlaczego wszyscy mamy opuszczać głowy w dół i z pokorą czekać
    aż "pracodawca" będzie jeździł po nas jak po burych osłach. Nie rozumiem,
    nie akceptuję. Gdyby tym pracodawcą był facet, wyzwałbym go na pojedynek,
    ale że jest kobieta, szukam innych rozwiązań. Dla zasady. W rodzinie muszą
    jakieś obowiązywać a ja za żonę czuję się odpowiedzialny.

    Pozdrawiam
    t.