PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana miejsca pracy › Re: zmiana miejsca pracy
  • Data: 2007-06-25 18:53:50
    Temat: Re: zmiana miejsca pracy
    Od: andromeda <s...@n...potrzebuje> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Jun 2007 19:34:51 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:pan.2007.06.25.07.59.04.513011@nie.chce andromeda

    > Zarządać wydania polecenia służbowego na piśmie.
    Właśnie tak zrobiłem - poszło wszytko po myśli.
    To trudno jest wyjaśnić, ale jeśli Firma co kilka miesięcy zmienia swoją
    siedzibę, swoją nazwę i tworzy nowe Firmy to po paru razach ma się tego
    dosyć. Jak wytłumaczyć "nowemu innemu" pracodawcy że w sumie
    pracowałem w tej samej firmie (u tego samgo właściciela) zmieniając
    zakład co 3-4 miesiące w różnych miejscach? Można tylko przypuszczać
    jakie są przyczyny... -jeśli chodzi o ZUS był płacony... wypłaty z
    opóźnieniem też były płacone, pozostałe sprawy... hmmm...
    W sumie i to by mi nawet to tak bardzo nie przeszkadzało, ale codzienny
    dojazd do pracy 1,5 godziny + około 70 zł straty w paliwie i
    eksploatacji własnego samochodzu to jest nie do zaakceptowania.

    Dzięki za poradę !!!