PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana miejsca pracy › Re: zmiana miejsca pracy
  • Data: 2007-06-26 21:49:33
    Temat: Re: zmiana miejsca pracy
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak wytłumaczyć "nowemu innemu" pracodawcy że w sumie
    > pracowałem w tej samej firmie (u tego samgo właściciela) zmieniając
    > zakład co 3-4 miesiące w różnych miejscach?

    Normalnie - podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub w liście motywacyjnym
    opisujesz że wskazane w CV kolejne firmy to w rzeczywistości spółki -
    następcy prawni tego samego pracodawcy a na zmieny adresu nie masz wpływu
    ale za to jak to zajebiście świadczy o Twojej elastyczności i zaangażowaniu.
    --
    Jackare