PracaGrupypl.praca.dyskusjeźle naliczone wynagrodzenie › Re: źle naliczone wynagrodzenie
  • Data: 2006-10-05 09:22:49
    Temat: Re: źle naliczone wynagrodzenie
    Od: OLi <o...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OLi wrote:

    > no tak ale jak sie to ma do tego ze jesli ktos sie pomylil - to niech on
    > oddaje, czemu ja ? to nie moj problem ze pracuje w kadrach
    > niekompetentny czlowiek... wiec do konca nie rozumiem czemu mialbym
    > oddac... ja wiem to przez przypadek, ale rownie dobrze moglbym nie
    > wiedziec o tym ze zostalo zle naliczone wynagrodzenie..
    > wiec pracodawca powinien obciazyc tym czlowieka z kadr a nie mnie..
    > tak ja uwazam ;-)

    uzupelniajac kieruje sie podobnymi sprawami, jak w przypadku sprawy gzie
    bank pomylil sie i przeslal na konto studenta 100 tys zl. i gdyby podjal
    te pieniadze to bank moglby poprosic o ich zwrot ale nie moglby byc tego
    pewny poniewaz dana osoba moze odmowic..
    uzasadnieniem bylo to ze to bank sie pomylil na swoja niekorzysc i to
    jego problem a nie czlowieka ktory podjal te kase ktora mu spadla z
    nieba... wiec uwazam ze tu jest analogicznie ;-)