PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecia do ofert o pracę › Re: zdjecia do ofert o prac
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zdjecia do ofert o prac
    Date: Tue, 16 Oct 2007 22:14:14 +0200

    > Ja natomiast przy rekrutowaniu ludzi do swojego dzialu odrzucam z gory
    > wszystkie kobiety. Dlaczego - swojego czasu sporo pracowalem z kobiatami i z
    > mojego punktu widzenia to najtrudniejsi w prowadzeniu pracownicy. Czasto
    > choruja, maja trudne dni, lekarza, opieke nad dziecmi. Facetowi moge zawsze
    > powiedziec wprost co sadze o efektywnosci jego pracy i z reguly jak taki
    > poczuje finansowe zagrozenie to bierze sie do roboty. Kobieta w takim
    > przypadku z reguly sie obraza, idzie na zwolnienie lekarskie, a jeszcze
    > potrafi posadzic o mobing lub molestowanie. Dlatego nie rekrutuje nigdy
> [...]

    Bardzo dobre, uczciwe podejście. Chociaż ze swojej strony muszę
    przyznać, że przy niektórych pracach kobiety sprawdzają się rzeczywiście
    lepiej, nawet biorąc poprawkę na trudne dni itp.

    Natomiast ja mam takie motto, że dzieci pracownik może mieć. Ale *po* pracy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com