PracaGrupypl.praca.dyskusjezawód wolny - co to jest? › Re: zawód wolny - co to jest?
  • Data: 2005-05-12 14:48:42
    Temat: Re: zawód wolny - co to jest?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d5vojh$572$1@achot.icm.edu.pl...

    > Google ci się zepsuło? Bo u mnie działa.

    Nie, nie zepsuło mi się. Ale co mi po takim linku:

    http://www.olenka.pl/porady_view.php?id=22

    skoro aby dowiedzieć się czegokolwiek, muszę się zarejestrować i zapłacić?

    Szczerze mówiąc - liczyłem na większe otwarcie i zrozumienie mojego
    problemu. Odsyłanie do Googli to jest zwykłe pójście na łatwiznę, a nie
    rada. A poza tym - zanim zadam pytania tego typu ZAWSZE najpierw sprawdzam.

    Ale Google dają ponad 50 000 stron poświęconych jednemu tylko "wolnemu
    zawodowi". mam przejrzeć wszystkie licząc, że gdzieś znajdę potrzebna
    informację?

    Po prostu możliwe, że ktoś ma już adres takiej strony i mógłby mi podesłać
    link, żeby oszczędzić mi czasu i pracy.

    --
    Pozdrawiam - Maciej Ślużyński
    Skąd to wiem? Z mojej książki!