PracaGrupypl.praca.dyskusjezawód wolny - co to jest? › Re: zawód wolny - co to jest?
  • Data: 2005-05-12 15:09:25
    Temat: Re: zawód wolny - co to jest?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Marudzisz. Ja wpisalam na chama "lista wolnych zawodów" jako fraze. Na
    > pierwszej stronie mi wyskoczylo w opisach znalezionych stron, ze to jest w
    > kodeksie spolek handlowych art 88. KSH bylo juz znalezc latwo. Na
    pierwszej
    > stronie byly tez linki do stron informujacych o rozszerzeniu tej listy w
    > 2003. Opowiedz, jak Ty szukales :)

    Ja inaczej. I nie znalazłem.

    Ale chodzi mi tak naprawdę o coś innego; jakie zawody ZWYCZAJOWO można uznać
    za WOLNE?

    W podanych przez Ciebie przypadkach nie ma na przykład pisarzy, aktorów,
    polityków, dziennikarzy, malarzy, muzyków, piosenkarzy...

    Raczej o takie pojęcie "wolnego zawodu" mi chodziło; więc spytam czy coś
    jeszcze w tym stylu?

    --
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie
    Maciej Ślużyński