PracaGrupypl.praca.dyskusjezawód wolny - co to jest? › Re: zawód wolny - co to jest?
  • Data: 2005-05-12 15:01:31
    Temat: Re: zawód wolny - co to jest?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:d5vqma$vo1$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    > jakie

    > Na pierwszych pięćdziesięciu stronach wskazanych przez Googla nie
    znalazłem
    > definicji i przykładów wolnego zawodu...

    Marudzisz. Ja wpisalam na chama "lista wolnych zawodów" jako fraze. Na
    pierwszej stronie mi wyskoczylo w opisach znalezionych stron, ze to jest w
    kodeksie spolek handlowych art 88. KSH bylo juz znalezc latwo. Na pierwszej
    stronie byly tez linki do stron informujacych o rozszerzeniu tej listy w
    2003. Opowiedz, jak Ty szukales :)

    I.