PracaGrupypl.praca.dyskusjezapytanie do moderatora pl.praca.oferowanaRe: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
    Date: Fri, 09 Jan 2004 23:56:28 +0100

    Dnia 04-01-09 22:01, osoba przedstawiająca się jako "Przemysław
    Maciuszko" napisała:

    > 1. Nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek problemach z pocztą - co więcej -
    > maile dochodzą bez problemu. W razie problemów proszę się zwrócić o pomoc do
    > swojego administratora.

    Witam,

    Miło mi, że Pan zareagował. Też się zdziwiłem jako że miałem już okazję
    wysyłać pocztę na ten serwer. O administratorze przy dostępie modemowym
    to raczej można chyba zapomnieć, nieprawdaż? Po prostu dostałem zwrotkę
    z Pańskiego serwera, że nieakceptuje on poczty na adres, z którego
    przyszedł Pański list.

    > Mylnie zinterpretował Pan w/w fragment opisu grupy
    pl.praca.dyskusje, gdyż
    > nie zapoznał się Pan w ogóle z zasadami umieszczania ogłoszeń na grupie
    > _moderowanej_

    Z tym się nie zgodzę. Doskonale wiem jak działają grupy moderowane.
    Jeśli jednak post przez kilka dni się nie pojawia (w międzyczasie
    pojawiają się inne więc trudno tłumaczyć że "moderator nie miał czasu
    lub możliwości") to oznacza tyle, że z jakiegoś powodu moderator postu
    na grupę nie wpuścił i nie raczył poinformować nadawcy dlaczego. Stąd
    post na tej właśnie grupie.

    Anonimowość kryje tchórzostwo.

    > A netykieta nakazuje zawijać wiersze i ciąć cytaty. Jeśli nie ma Pan ochoty,

    Sugeruję uważnie przeczytać jeszcze raz post, który Pan komentuje i
    napisać czego takiego nie przyciąłem?
    Zawijanie owszem, w poniedziałek poprawię OE w pracy. O tym zapomniałem.

    > to nie musi Pan dyskutować z kimś, kto nie podpisuje się imieniem i
    > nazwiskiem.

    Owszem nie muszę, ale moje święte prawo zwrócić uwagę.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /