PracaGrupypl.praca.dyskusjezapytanie do moderatora pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-01-09 13:08:25
    Temat: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
    Od: "HF Cosmed" <u...@g...pl>

    Szanowny Panie,

    Zwracam się z zapytaniem o powód nieumieszczenia ogłoszenia naszej firmy na
    grupie pl.praca.oferowana.

    Ogłoszenie po uwzględnieniu Pańskiej uwagi zostało wysłane ponownie tego
    samego dnia w godzinach popołudniowych. Do dnia dzisiejszego nie ma go na
    liście dyskusyjnej.
    Ogłoszenie zawiera wg. mnie wszelkie niezbędne informacje wymagane w FAQ.

    Oto treść:

    ==================================
    Oferujący pracę: H.F. Cosmed Spółka z o.o.
    Ul. Mełgiewska 7-9, 20-952 Lublin

    Branża: produkcja - chemia gospodarcza

    Stanowisko: technolog produkcji

    Liczba wolnych stanowisk: 1

    Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat, 1 zmiana, czas określony z możliwością
    późniejszej zmiany na nieokreślony

    Czas zatrudnienia: od zaraz

    Miejsce wykonywania pracy: Lublin

    Wysokość wynagrodzenia: do negocjacji

    Oczekiwania względem kandydatów:
    - ukończone studia wyższe kierunkowe (chemia)
    - znajomość zagadnień związanych z profilem działaności firmy (chemia
    gospodarcza - mydła, płyny, proszki)
    - Dyspozycyjność
    - Zaangażowanie
    - Uczciwość

    Oferty (CV + zdjęcie + list motywacyjny) prosimy składać:

    pocztą elektroniczną na adresy:

    hfcosmed (at) net-mail (kropka) pl
    hfcosmed (at) gazeta (kropka) pl

    faksem:

    (81) 7491850

    listownie:

    HFCosmed Spółka z o.o.
    ul. Mełgiewska 7-9
    20-952 Lublin

    Proszę o odpowiedź, jako że sprawa znalezienia pracownika na to stanowisko
    jest dla nas bardzo pilną.

    Z poważaniem
    Paweł Kruk
    H.F. Cosmed Sp. z o.o.
    Lublin

  • 2. Data: 2004-01-09 13:50:33
    Temat: Re: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "HF Cosmed" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    Szanowny Panie,

    Zwracam się z zapytaniem o powód nieumieszczenia ogłoszenia naszej firmy na
    grupie pl.praca.oferowana.

    To napisz czlowieku do moderatora a nie wstretnie spamujesz grupe !

    m.

  • 3. Data: 2004-01-09 17:42:44
    Od: "HF Cosmed" <u...@g...pl>

    Użytkownik magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:btmbj1$mma$...@i...gazeta.pl...

    > To napisz czlowieku do moderatora a nie wstretnie spamujesz grupe !

    1. Serwer moderatora odbija listy z adresów nie będących w jego sieci wewnętrznej.
    Taki przynajmniej dostałem komunikat w moim systemie pocztowym.

    2. Grupa pl.praca.dyskusje jest między innymi od umieszczania właśnie takich postów
    jak mój (polecam lekturę opisu: "Bedzie to takze miejsce dla ofert pracy nie
    zamieszczonych z roznych powodow na pl.praca.oferowana.")

    3. Etykieta i kultura wymaga podpisania się jak już chcesz komuś zwracać uwagę.
    Anonimowość kryje tchórzostwo.

    Pozdrawiam
    Paweł Kruk

  • 4. Data: 2004-01-09 18:56:17
    Od: "HAYAN" <h...@p...fm>

> [...]

    pracy nie zamieszczonych z roznych powodow na pl.praca.oferowana.")

    3. Etykieta i kultura wymaga podpisania się jak już chcesz komuś zwracać

    Popieram Hayan

  • 5. Data: 2004-01-09 20:57:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    HF Cosmed <u...@g...pl> wrote:

    > Szanowny Panie,
    > Zwracam się z zapytaniem o powód nieumieszczenia ogłoszenia naszej firmy na
    > grupie pl.praca.oferowana.

    1. Zapytanie wysyła się do moderatora
    2. Jeśli zapoznałby się Pan z FAQ wiedziałby Pan, że ogłoszenia nie ukazują
    się 'od razu', a dopiero po zaaprobowaniu moderatora (co czasami trwa 5
    minut, a czasami 2 dni).
    3. W dniu dzisiejszym moderator nie miał możliwości puszczenia ogłoszeń -
    ogłoszenia spełniające kryteria FAQ powinny się ukazać jutro.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich Z Kampinosu*PL

  • 6. Data: 2004-01-09 21:01:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    HF Cosmed <u...@g...pl> wrote:

    > 1. Serwer moderatora odbija listy z adresów nie będących w jego sieci wewnętrznej.
    Taki przynajmniej dostałem komunikat w moim systemie pocztowym.

    1. Nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek problemach z pocztą - co więcej -
    maile dochodzą bez problemu. W razie problemów proszę się zwrócić o pomoc do
    swojego administratora.

    > 2. Grupa pl.praca.dyskusje jest między innymi od umieszczania właśnie takich postów
    jak mój (polecam lekturę opisu: "Bedzie to takze miejsce dla ofert pracy nie
    zamieszczonych z roznych powodow na pl.praca.oferowana.")

    Mylnie zinterpretował Pan w/w fragment opisu grupy pl.praca.dyskusje, gdyż
    nie zapoznał się Pan w ogóle z zasadami umieszczania ogłoszeń na grupie
    _moderowanej_

    > 3. Etykieta i kultura wymaga podpisania się jak już chcesz komuś zwracać uwagę.
    Anonimowość kryje tchórzostwo.

    A netykieta nakazuje zawijać wiersze i ciąć cytaty. Jeśli nie ma Pan ochoty,
    to nie musi Pan dyskutować z kimś, kto nie podpisuje się imieniem i
    nazwiskiem.

  • 7. Data: 2004-01-09 21:03:40
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "HAYAN" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracy nie zamieszczonych z roznych powodow na pl.praca.oferowana.")
    >
    > 3. Etykieta i kultura wymaga podpisania się jak już chcesz komuś zwracać

    do tego chłopie podałeś treśc ogłoszenia i wszystkie konkrety, w Polsce
    bieda i bezrobocie, a w Lublinie jeszcze wieksza...Oj, trzeba być nie lada
    wieśniakiem i prostakiem, zeby nazywać to spamem...
    Tak trzymaj!
    POzd JZS

  • 8. Data: 2004-01-09 22:14:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jurek_Ze_Spychacza <s...@w...gazeta.pl> wrote:

    > bieda i bezrobocie, a w Lublinie jeszcze wieksza...Oj, trzeba być nie lada
    > wieśniakiem i prostakiem, zeby nazywać to spamem...

    Ogłoszenia umieszcza się na grupie pl.praca.oferowana, a nie tutaj.
    BTW: Dlaczego obrażasz kogoś, kogo w ogóle nie znasz?

  • 9. Data: 2004-01-09 22:35:28
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ogłoszenia umieszcza się na grupie pl.praca.oferowana, a nie tutaj.
    > BTW: Dlaczego obrażasz kogoś, kogo w ogóle nie znasz?
    ...bo takie czasy...jestem potencjalnym uzytkownikiem tej grupy, ktorego
    tego typu (konkretne) " spamy " interesują. Jako użytkownik grupy ma prawo
    do wyrazenia opinii, nawet jeśli ją ktoś odbiera jako obrazliwą ( wiesniak
    nie mialo oznaczac człowieka ze wsi, a prostak - dosłownie). Dodam też, że
    nie czytam tej grupy zeby sie dowiedzieć jak wychujac szefa, ktory mnie
    wychujał...byc moze nie jestem sam...moze czas sie zastanowic kto
    "...wstretnie spamuje grupe !..."?

  • 10. Data: 2004-01-09 22:56:28
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-09 22:01, osoba przedstawiająca się jako "Przemysław
    Maciuszko" napisała:

    > 1. Nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek problemach z pocztą - co więcej -
    > maile dochodzą bez problemu. W razie problemów proszę się zwrócić o pomoc do
    > swojego administratora.

    Witam,

    Miło mi, że Pan zareagował. Też się zdziwiłem jako że miałem już okazję
    wysyłać pocztę na ten serwer. O administratorze przy dostępie modemowym
    to raczej można chyba zapomnieć, nieprawdaż? Po prostu dostałem zwrotkę
    z Pańskiego serwera, że nieakceptuje on poczty na adres, z którego
    przyszedł Pański list.

    > Mylnie zinterpretował Pan w/w fragment opisu grupy
    pl.praca.dyskusje, gdyż
    > nie zapoznał się Pan w ogóle z zasadami umieszczania ogłoszeń na grupie
    > _moderowanej_

    Z tym się nie zgodzę. Doskonale wiem jak działają grupy moderowane.
    Jeśli jednak post przez kilka dni się nie pojawia (w międzyczasie
    pojawiają się inne więc trudno tłumaczyć że "moderator nie miał czasu
    lub możliwości") to oznacza tyle, że z jakiegoś powodu moderator postu
    na grupę nie wpuścił i nie raczył poinformować nadawcy dlaczego. Stąd
    post na tej właśnie grupie.

    Anonimowość kryje tchórzostwo.

    > A netykieta nakazuje zawijać wiersze i ciąć cytaty. Jeśli nie ma Pan ochoty,

    Sugeruję uważnie przeczytać jeszcze raz post, który Pan komentuje i
    napisać czego takiego nie przyciąłem?
    Zawijanie owszem, w poniedziałek poprawię OE w pracy. O tym zapomniałem.

    > to nie musi Pan dyskutować z kimś, kto nie podpisuje się imieniem i
    > nazwiskiem.

    Owszem nie muszę, ale moje święte prawo zwrócić uwagę.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /