PracaGrupypl.praca.dyskusjezapytanie do moderatora pl.praca.oferowanaRe: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-01-09 22:35:28
    Temat: Re: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3fff278ai361bn3e8%sal@hell.hell.pl...

    > Ogłoszenia umieszcza się na grupie pl.praca.oferowana, a nie tutaj.
    > BTW: Dlaczego obrażasz kogoś, kogo w ogóle nie znasz?
    ...bo takie czasy...jestem potencjalnym uzytkownikiem tej grupy, ktorego
    tego typu (konkretne) " spamy " interesują. Jako użytkownik grupy ma prawo
    do wyrazenia opinii, nawet jeśli ją ktoś odbiera jako obrazliwą ( wiesniak
    nie mialo oznaczac człowieka ze wsi, a prostak - dosłownie). Dodam też, że
    nie czytam tej grupy zeby sie dowiedzieć jak wychujac szefa, ktory mnie
    wychujał...byc moze nie jestem sam...moze czas sie zastanowic kto
    "...wstretnie spamuje grupe !..."?