PracaGrupypl.praca.dyskusjezapytanie do moderatora pl.praca.oferowanaRe: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-01-10 01:02:46
    Temat: Re: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pe.Ka wrote:
    > wysyłać pocztę na ten serwer. O administratorze przy dostępie modemowym
    > to raczej można chyba zapomnieć, nieprawdaż? Po prostu dostałem zwrotkę
    nie prawdaz.
    root@serwer_gdzie_masz_poczte to prawdopodobnie konto odpowiedniego
    administratora

    > Z tym się nie zgodzę. Doskonale wiem jak działają grupy moderowane.
    chodzilo o ta konkretna grupe.
    p.p.oferowana ma konkretne wymagania co do ogloszen, najwidoczniej cos
    bylo pod prad.
    polecam zapoznac sie jednak z FAQ

    > na grupę nie wpuścił i nie raczył poinformować nadawcy dlaczego. Stąd
    nie musial
    > post na tej właśnie grupie.
    FAQ, poprawic posta, i jeszcze raz na p.p.oferowana :)

    marcin