PracaGrupypl.praca.dyskusjezapis w umowie a okres jej obowiązywania › Re: zapis w umowie a okres jej obowiązywania
  • Data: 2007-10-04 19:25:52
    Temat: Re: zapis w umowie a okres jej obowiązywania
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fe1ud8$51v$1@inews.gazeta.pl Piotr S.

    > Skoro w umowie stoi jak wół 3 dniowy okres wypowiedzenia (w cytowanym
    > fragmencie tak zasadniczy element został pominięty), to cóż, straciłem
    > tylko czas odpowiadając...

    Z cytowanego fragmentu jasno wynika, że jest to umowa na zastępstwo
    pracownika a wtedy zgodnie z KP obowiazuje 3 dniowy okres wypowiedzenia.
    Czyz nie tak ?
    Nie straciles czasu bo jestem wdzieczny za odpowiedz.

    > W opisywanym przypadku umowy nie wygasały lecz ulegały rozwiązaniu z
    > upływem okresów na jakie zostały zawarte. Wygaśnięcie i rozwiązanie to
    > zupełnie różne przypadki.

    OK. Rozwiazać mozna poprzez wypowiedzenie umowy przez którąś ze stron
    lub za porozumieniem.
    Rozwiazanie umowy wymaga wiec podjecia jakis krokow w tym celu,
    podpisania papierka itp.
    Nie zamierzalem podpisac kolejnej umowy ani nie chcialem jej wypowiadac.
    W cytowanym przeze mnie tekscie dla mnie nie bylo jasne czy umowa
    wygasnie dnia 01.02.2007r. a wlasciwie to 05.10.2007 co ujawnilem przez
    przyznanie sie ze z wypowiedzeniem bede musial pracowac jeszcze 2 dni :-).
    Czy moze sie myle co do roznicy miedzy rozwiazaniem a wygasnieciem ?
    Nie zlozylem wypowiedzenia, od kadrowej uzyskalem informacje ze pracuje
    do konca trwania umowy.

    pzdr.
    Piotr