PracaGrupypl.praca.dyskusjezapis w umowie a okres jej obowiązywania › Re: zapis w umowie a okres jej obowiązywania
    From: "Piotr S." <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zapis w umowie a okres jej obowiązywania
    Date: Thu, 04 Oct 2007 07:40:43 +0200

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fe10i8$7br$1@inews.gazeta.pl Piotr S.

    > Jak widać nawet to trzeba umieć zrobić.

    hmm złosliwy jestes. Daty podalem przykladowe bo nie maja znaczenia dla
    sprawy.

    > Nie ma znaczenia "co miał na myśli".
    > Ważne jakie to rodzi skutki prawne.

    jakie to ma skutki prawne to juz mi napisales.
    pozostaje tylko pytanie po co czeka na mnie kolejna umowa skoro ta
    poprostu by nie wygasla ?

    > To po co to podpisałeś?
    > Zanim się cokolwiek podpisze, to się zasięga porady.
    > Druga strona z pwnością to zrobiła.
    > I nigdy nie można podpisywać niczego pod rzekomą presja czasu - to są
    > podstawowe zasady przecież.

    Przeczytalem umowe przed podpisaniem i nie bylo tam dla mnie niczego
    podejrzanego. Skupilem sie na 3 dniowym okresie wypowiedzenia ktory mam
    w umowie. To ze umowa tak poprostu niewygasa zmylilo mnie fakt
    podpisywania kolejnych. Termin kiedy chce odejsc z firmy zbiegl sie z
    rzekomym wygasnieciem umowy stad moje pytanie o interpretacje kawalka
    umowy. Faktem jest ze to moj blad. Skoro chcialem pracowac do tego
    piatku to powinienem we wtorek zlozyc wypowiedzenie. Trudno.

    pzdr.
    Piotr