PracaGrupypl.praca.dyskusjezapis w umowie a okres jej obowiązywaniaRe: zapis w umowie a okres jej obowiązywania
  • Data: 2007-10-03 21:11:26
    Temat: Re: zapis w umowie a okres jej obowiązywania
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fe0pti$727$1@inews.gazeta.pl Piotr S.

    > Teraz to nie rozumiem.
    > Piszesz:
    > <cit>
    > Czy mam przez to rozumieć że jeżeli nie podpiszę kolejnej umowy o tej
    > samej treści na kolejny okres od 02.02.2007 do X to mam obowiązek
    > pracować jeszcze po 01.02.2007 r. ???
    > </cit>
    > Przecież to są daty przeszłe, a piszesz w czasie przyszłym.
    > Przyjąłem, że rok ci się machnął (2008).
    > Tak czy inaczej wypowiedzieć możesz jak napisałem.

    Daty są wyssane z palca :-). Jutro złoże wypowiedzenie ale wcześniej
    pogadam z kadrową co autor tego zapisu mial na mysłi.
    Ponadto w umowie zamiast imienia i nazwiska osoby zastepowanej lub
    stanowiska (mam inne niższe stanowisko niz osoba którą zastepuje i jest
    ono podane w umowie) jest poprostu "Pracownik". Z linków które podałeś
    wynika że taki zapis jest nieprawidłowy. Nigdzie na pismie nie mam
    podane kogo zastępuję.

    pzdr.
    Piotr