PracaGrupypl.praca.dyskusjewyzysk? czy to ze mna cos jest nie tak? › Re: wyzysk? czy to ze mna cos jest nie tak?
    From: "jacek01g" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyzysk? czy to ze mna cos jest nie tak?
    Date: Wed, 15 Nov 2006 21:10:41 +0100

    > Oferowane wynagrodzenie? 900zl netto miesiecznie..
    >
    > Czy to tylko dla mnie jest smieszna kasa czy faktycznie programista (wcale
    > nie taki swiezy, bo rok pracy prawie przy komercyjnych projektach w ww.
    > technologiach) zarabia tyle co dziewczyna w Tesco? :D
    >
    > pozdrawiam
    > Dariusz Sroka

    Przerabiałem to już kilka razy. Śpiewka jest zawsze ta sama i odpowiadają
    sobie i delikwentom, że "są wysokie koszty pracy, jest wysokie bezrobocie i
    na więcej nas nie stać a jak się polepszy za 3 lata to damy o wiele więcej".

    Jedne miśki to łykają, inni się szanują i mają tę ofertę w d.... Ponieważ są
    osoby które sie na to skuszą (niestety) to potem firmy oferują "usługi
    informatyczne" za 1/4 ich nominalnej ceny a klienci to łykają no bo czemu
    nie mają z tego nie korzystać? Klienci potem są rozbestwieni niskimi cenami
    więc jak ktoś zaproponuje wyższą cenę, to pewnie usłyszy, że "syn mojej
    kuzynki w gimnazjum to jest taki bystry że hoho i chłopak robi to samo za
    1/3". I tak koło się zamyka. Teoretycznie >:)

    A potem firmy płaczą że oferuja pracę, ale nikt nie chce jej brać.

    pzdr
    jacek