PracaGrupypl.praca.dyskusjewypracowane godziny a etat - pomocy! › Re: wypracowane godziny a etat - pomocy!
    From: "Dorota D." <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypracowane godziny a etat - pomocy!
    Date: Sat, 11 Feb 2006 10:54:20 +0100

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns97671711DB2C9adasiek.podolany.net@127.0.0.1.
    ..
    > - kobieta, dla ktorej "etat to laczna ilosc godzin w miesiacu";
    > czyli w styczniu przykladowo sa to 744 godziny;

    Wiesz dobrze, że mowa była o łącznej licznie godzin *przepracowanych* ;P
    Co do etatu... dlaczego zkładasz, że etat to zawsze musi być 8 godzn
    dziennie? A co z osobami, które pracyją np w marketach po 12 godzin i potem
    mają dwa dni wolnego i znów 12 itd.? Czy one Twoim zdaniem nie wybabiają
    etatu, tylko dlatego, że nie pracują w 8-miogodzinnym systemie pracy?
    Moje 3/4 etatu na ten miesiąc powinno wynosić 120 godzin (w lutym pełen
    etat to 160 godzin), uważam, że nie ma większej różnicy, czy jest to 10 dni
    po 12 godzin, czy 15 dni po 8 godzin, czy np 20 po 6 godzin.
    Pytanie nie dotyczyło tego, co to jest etat, tylko czy pracodawca ma
    prawo dać mi do wypracowania mniej godzin, niż mam zagwarantowane w umowie i
    zapłacić tylko za to przepracowane.

    D.