PracaGrupypl.praca.dyskusjewypracowane godziny a etat - pomocy! › Re: wypracowane godziny a etat - pomocy!
  • Data: 2006-02-12 09:26:24
    Temat: Re: wypracowane godziny a etat - pomocy!
    Od: "bublik" <b...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dsltef$osr$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam

    > Chyba Cię pokręciło, żebym przepraszał za to, że nie masz racji.
    > Wiesz co to jest urlop, a co to czas wolny od pracy?
    > Wiesz, że te pojęcia są rozgraniczone?
    > Na dodatek nie potrafisz poprawnie przytoczyć numeru artykułu.

    Nastepny pieniacz, do tego jeszcze poucza mnie z dziedziny, o ktorej sam ma
    nikle pojecie - dobranoc kolego.

    Do Doroty D.:
    rzeczywiscie, slowo "urlop" ma pewne okreslone znaczenie, jest jednak takze
    uzywane w jezyku potocznym do okreslenia czasu wolnego od pracy,
    niezwiazanego z przyslugujacymi dniami wolnymi, obliczanymi na podstawie
    stazu pracy i wyksztalcenia. W mojej wypowiedzi piszac "urlop" mialem na
    mysle wlasnie te dodatkowe wolne dni, a nie urlop ustawowy. Jesli wywolalo
    to zamieszanie to przepraszam.

    .