PracaGrupypl.praca.dyskusjewypłaty części wynagrodzenia "pod stołem" › Re: wypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"
  • Data: 2007-01-21 19:08:59
    Temat: Re: wypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko jest jedno "ale", pieniądze które dostaje się pod stołem są
    > pomniejszone
    > o podatek i składkę ZUS. Pieniądze zostają w kieszeni u pracodawcy.
    > I z czego chcesz odłożyć na emeryturę?
    > Niektórzy nie wiedzą na jakim świecie żyją.
    >
    > @ndre
    To niech się zwolni i robi dym. Sam się ugotuje. Ugotuje innych pracownikow.
    Firma sie zamknie i zaraz otworzy pod inną nazwą. Już widzę jak urzędy szukają
    winnych za granicą. Bo w dobrze zorganizowanej firmie winnego się nie znajdzie.
    Potem ci inni zwolnieni co nie darli ryja przyjdą i glupiemu zrobią z twarzy
    jesień średniowiecza. Bo to mu się z urzędu należy. Masz rację. Niektorzy nie
    wiedzą na jakim świecie żyją. Tomek