PracaGrupypl.praca.dyskusjewypłaty części wynagrodzenia "pod stołem" › Re: wypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"
  • Data: 2007-01-30 10:00:47
    Temat: Re: wypłaty części wynagrodzenia "pod stołem"
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21 sty o godzinie 20:46, na pl.praca.dyskusje, Tomek napisał(a):

    > I US będzie mial racje.

    Doprawdy?
    po czym to wnosisz?

    > Jest w PICie rubryka "inne dochody". Jest.

    tak - jest taka pozycja - i co dalej?

    > To tam się wpisuje wszystkie inne dochody i nikt nikomu nic nie dowala.

    Eeeee - zbyt uogólniłeś z tymi "wszystkimi dochodami".

    > To nie będzie wina pracodawcy jak pracownik nie umieści tak zarobionych
    > pieniędzy w zeznaniu podatkowym.

    A skąd domniemanie że to "zarobione pieniądze"?
    Otrzymuje je z tytułem "zasilenie rachunku" - prawda?
    Może to ... darowizna? Może to ..... i tak dalej.

    Nie jedź tak ostro z rubryką "inne dochody" - bo "przedobrzysz".

    --
    Herbi
    2007-01-30 11:00:34