PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ? › Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
  • Data: 2005-10-01 18:12:24
    Temat: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > By znalezc godziwa prace i myslec o posiadaniu doswiadczenia, trzeba miec
    > "relevant 3rd level education". Takie wymagane jest na kazde stanowisko,
    > ktore wymaga myslenia. Radzisz autorom postu, by wyzbyli sie schematow
    > myslowych i olali studia?

    Nie, po prostu lepiej tam jechać. Znaleźć jakoś pracę i pójść do szkoły.
    Wybrać profil i uczyć się. Pracowałem w college of finsbury park i Sheperton
    Art college. Wiele kierunków i kursów jest za darmo. A inne za naprawdę
    niewielką opłatą. Np. przed przystąpieniem polski do UE roczne studium
    fotografi kosztowało polaka ok 850funt, a po wejści do UE ok 150funt/ rok.
    Jest tam też oczywiście szkoła jezykowa - free.

    > Krotko...

    może... co to zmienia?

    > Wiekszosc polskich dyplomow jest na wyspach uznawana. Gorzej ze stazem
    > i doswiadczeniem. Polskie doswiadczenie ma mniejsza wage niz tutejsze.

    Racja, ale nawet jak się trafi "super" robotę to może być kiepsko opłacana.
    kumpela z papierami księgowej (PL) pracowała w biurze podatkowym ale kasa
    była na poziomie 5-8/h Dlatego zdecydowanie wolała stać na bramce w klubach
    nocnych-dyskotekach.

    Pozdr
    Kriss