PracaGrupypl.praca.dyskusjewyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ? › Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
  • Data: 2005-10-03 18:33:15
    Temat: Re: wyjezdzamy do UK - jak oceniacie nasze szanse ?
    Od: Srokus <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    private napisał(a):

    > Tak jak napisalem w temacie, pod koniec miesiaca wyjezdzam do irlandi lub
    > angli. Jade razem z moja dziewczyna, oboje mamy po 20 lat, i skonczylismy
    > ogolniak.
    > Jesli chodzi o moja znajomosc jezyka to jest ona swietna (tutaj nie ma
    > zadnego problemu, moja dziewczyna tez mowi bardzo dobrze po angielsku.
    >
    > Martwi mnie jedynie to ze nie mamy zadnego doswiadczenia w pracy(://), jak
    > widzicie szanse na znalezienie pracy ? (chodzi mi o prace w gastronomi. w
    > sklepie, jako opiekunka, moge tez pracowac na budowie, itp ).
> [...]

    Podobno to najlepszy okres na wyjazd do Irlandii (październik,
    listopad). Ze względu na masowe powroty studentów do kraju pracy w tym
    okresie jest pod dostatkiem. Przynajmniej tak mówili mi znajomi którzy
    tam siedzą.

    --
    Srokus gg: 2373877
    "Chryste Jezu! Dyć od tego i są panny, po to je Pambuczek stworzył,